Všetky štyri divízie LG vytvorili v treťom kvartáli tohto roka tržby spolu vo výške 15,22 bilióna kórejských wonov (13,44 mld. USD), čo je v porovnaní s predchádzajúcim rokom nárast o 15 %. Prevádzkový zisk bol takmer dvojnásobne väčší než v rovnakom období 2016, a to 516,10 mld. KRW (455,7 mil. USD).
Za výrazným rastom sú zisky z divízií Home Appliance & Air Solution a Home Entertainment. Teda domáce spotrebiče a čierna technika. Mobilná divízia vykázala tržby vo výške 2,81 bil. KRW (2,48 mld. USD), čo je medziročný nárast o 8 %. Vďačí za to dobrým predajným výsledkom vlajkovej lode LG G6 a Q sérii strednej triedy. Prevádzková strata sa zlepšila o 13 % na 375,3 miliardy kórejských wonov.
Celkový počet dodaných smartfónov sa vyšplhal na 13,7 milióna kusov. Pred rokom LG predalo o 200-tisíc telefónov menej. V práve prebiehajúcom období sa chce výrobca zamerať na zvýšenie predaja top modelu V30 a zlepšenie konkurencieschopnosti.
Sumy v kórejských wonoch (KRW) LG prepočítalo na americké doláre (USD) kurzom 1132,57 KRW za 1 USD. Ide o priemernú sadzbu za trojmesačné obdobie.
Zdroj: lgnewsroom.com
Diskusia k článku: