O2: rástli výnosy i počet zákazníkov

Hospodárske výsledky za prvé tri kvartáli tohto roka vedenie spoločnosti potešili. K 30. septembru 2012 vzrástla zákaznícka báza spoločnosti o 19,8 % na vyše 1,292 mil. aktívnych zákazníkov.

Celkové výnosy O2 za tri štvrťroky 2012 vzrástli medziročne o 25 % na 141,5 mil. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v uvedenom období výšku 8,0 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 15,9 €, čo znamená priemerné ARPU približne 11,74 € mesačne. Priemerný mesačný výnos je mierne nižší než v prvom polroku kedy to bolo približne 12,1 €.

Prečítajte si:

O2: 1,25 milióna zákazníkov a dvojnásobný prevádzkový zisk (25. 7. 2012)

O2: viac než 463-tisíc prenesených čísel (4. 9. 2012)

K 30. septembru 2012 dosiahol počet aktívnych zákazníkov vyše 1,292 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 19,8 %, pričom od začiatku roka 2012 zaznamenala spoločnosť čistý nárast zákazníckej bázy o viac než 128-tisíc. Za týmto nárastom stál najmä 37,4 % medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 611-tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 7,4 % na takmer 681-tisíc. Podiel zákazníkov faktúrovaných služieb stúpol medziročne o 6,1 percentuálneho bodu na 47,3 %.

Podľa prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor patria zákazníci O2 k najspokojnejším spomedzi všetkých zákazníkov slovenských mobilných operátorov.

Prečítajte si: Telekom: hospodárske výsledky za prvý polrok 2012 (9. 8. 2012)

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

huje® 06.11.2012 - 11:05

Dámy a páni, otváram dnešnú diskusiu: Blahoželanie :-) A tradične: Palec smerom nahor.

stanleyjr06.11.2012 - 13:10 Trvalý odkaz

kedze ma o2 3g internet slaby jak caj uz som u konkurencie, nemam nervy stale riesit vypadky a prepinanie na predpotopne edge, takze po vyse 5.rokoch som zmenil farby. uvidime ako sa to zmeni za dva roky, maju co dotahovat a vylepsovat. cena vzdy nie je prvorada.

galaxi06.11.2012 - 13:17 Trvalý odkaz

nič moc a celkom to dobre poukazuje aj na problém 13€c za minútu čo je z pomedzi ponúk najdrahšie volanie.

marek123406.11.2012 - 14:59 Trvalý odkaz

Na zajtra je ohlaseny vypadok: Vážení zákazníci, dňa 6.-7.11.2012 v čase od 22:00 do 7:30 hod. bude prebiehať plánovaná aktualizácia nášho portálu. Ospravedlňte preto prípadné výpadky funkčnosti. Ďakujeme Vám za pochopenie. Vaše O2

Predpokladám, že idú dokončiť to, čo ich hovorkyňa spomínala 2 tyždne dozadu. Uvidíme, do konca roka mám čas a potom plánujem svoju O2 Jednotku preniesť na Happy do Telekomu. Tiež už mám plné zuby ich sľubov a o predražený O2 Paušál záujem nemám. Škoda, O2 Fér bol dobrý produkt, veľká škoda, že zaspali a spia spokojne ďalej.

Celá diskusia 4 príspevky