O2: uzatvorenie fóra

Od dnešného dňa (2. apríla 2013) pristúpil operátor k uzatvoreniu diskusného fóra na svojej webovej stránke. Zákazníci môžu diskutovať už iba na Facebooku O2. (doplnené)

Čitateľ s nickom pypo nás večer informoval o nečakanom zrušení O2 fóra, ktoré od septembra 2008 slúžilo na priamu komunikáciu so zákazníkmi, riešenie podnetov na zlepšenie služieb a v neposlednom rade aj na vyjadrenie nespokojnosti.

Zákazníci si mohli v diskusnom fóre vymieňať skúsenosti a riešiť problémy so službami. Odteraz im musí stačiť priestor na fanúšikovskej stránke O2 na Facebooku.

Na webe operátora je iba stručné poďakovanie a oznam o uzatvorení O2 Fóra z dôvodu zjednotenia a zefektívnenia online komunikácie.

Čo si myslíte o tomto kroku? Vyhovovala vám viac možnosť diskutovať na špecializovanom O2 Fóre alebo na komunikáciu s operátorom stačí iba facebooková stránka?

Doplnené 2. 4. o 21:45 hod.:

Podľa hovorkyne O2 Martiny Jamrichovej bola hlavným dôvodom zrušenia O2 Fóra v posledných mesiacoch výrazne znížená aktivita prispievateľov. Preto sa po analýze operátor rozhodol presmerovať prispievateľov na frekventovanejšie kanály, čím chce komunikáciu zefektívniť. Najaktívnejším prispievateľom fóra sa O2 verejne na svojej stránke poďakovalo a v blízkej dobe na nich čaká aj odmena.

Okrem už spomínanej facebookovej stránky stále funguje aj online chat, ktorý odštartoval svoju prevádzku pred dvoma rokmi. Zákazníci si môžu byť istí, že cez oba tieto kanály s nimi bude O2 komunikovať otvorene, aktívne a s individuálnym prístupom.

Za čitateľský tip ďakujeme pypovi.

Zdroj: o2.sk

Diskusia k článku:

marek 02.04.2013 - 23:23

Síce O2 nemám, ale že tam mali takéto fórum bolo hádam prospešnejšie. Nie všetci majú Fuckbook (chvala bohu ani ja) a určite by som si kvôli O2 a ani kvôli ničomu ostatnému nevytváral na FB profil.

Manobb03.04.2013 - 01:54 Trvalý odkaz

Bolo už načase, keďže už niekoľko rokov neplnilo svoju funkciu = načúvať klientom bez ohľadu na to, či ide o chválu alebo o kritiku + pružne reagovať na potreby klientov.

Opäť jeden zo zbabraných projektov modrákov ... Žiaľ.

mabrik03.04.2013 - 12:41 Trvalý odkaz

O2 mam, ale na fasbook ma nedostanu, to uz by som potom radsej zmenil operatora.

Bonyek@azet.sk03.04.2013 - 17:47 Trvalý odkaz

Jedno oko plače a druhé sa :) ako už bolo spomenuté, bolo na čase, lebo fórum žiaľ už dlhú dobu neplnilo na čo bolo určené.
Ps.
Vďaka o2 za pozvánku na ďalšiu komunikáciu na facebooku, ešte sa ani nerozbehla a už ma zablokovali.!
To je teda fakt individuálny pristup.! ;-)

Rastislav.j03.04.2013 - 18:49 Trvalý odkaz

si im od srdca "poďakoval"? alebo len tak pre istotu?

Celá diskusia 5 príspevkov