Celkové výnosy spoločnosti v prvom polroku 2013 medziročne vzrástli o 10 % na 102 mil. €. O2 zároveň dosiahlo v úvodnom kvartáli roku 2013 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol takmer o štvrtinu (24,3 %).
Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v mesiacoch druhého štvrťroka 2013 výšku 7,3 €, pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 15,2 €. Celkový priemerný mesačný výnos je tak približne 11,2 €, čo je oproti prvému kvartálu tohto roka mierny nárast. Vyššiemu celkovému ARPU pomohli faktúrovaní zákazníci.
Prečítajte si: O2: 1,4 milióna zákazníkov a vyšší zisk (7. 5. 2013)
K 30. júnu 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov 1,428 miliónov. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 14 %, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o takmer 74-tisíc.
Za týmto nárastom stál 23,4 % medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na 709-tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 6,4 % na takmer 719-tisíc.
Podiel zákazníkov fakturovaných služieb na celkovej zákazníckej báze spoločnosti stúpol medziročne o 3,7 percentuálneho bodu na 49,7 %.
Od 1. januára 2013 do 30. júna 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli už vyše 65 tis. telefónnych čísel.
Prečítajte si: O2: číslo k nim prenieslo 67-tisíc zákazníkov (17. 7. 2013)
obr: Index spokojnosti zákazníkov
Podľa prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor patria zákazníci O2 k najspokojnejším spomedzi všetkých zákazníkov slovenských mobilných operátorov. Ako ste s kvalitou poskytovaných služieb O2 spokojní vy?
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: