Gearbest doteraz ponúkal dopravu s názvom EU Express, ktorá umožňovala nákup bez colných poplatkov pre koncového zákazníka. Zásielka najskôr cestovala do Veľkej Británie, kde bola preclená. Následne ju prevzala kuriérska služba DPD, ktorá ju doručila zákazníkovi na Slovensku.
Podľa najnovších informácií je doprava DPD dočasne zastavená a predajca preto ponúka alternatívu. Pri nákupe cez ktorýkoľvek druh registrovanej dopravy (Registered Air Mail) - Holandská, Belgická a Švédska pošta alebo EU registered, budú všetky colné poplatky uhradené predajcom. Stačí sa s dokladom o platbe obrátiť na zákaznícky servis.
Vďaka kupónom zverejňovaným v závere našich recenzií výrobkov značky Xiaomi, môžete objednávať tovar so zľavou a ušetriť tak niekoľko desiatok eur. Nezabudnite tak pri objednávke použiť registrovanú dopravu. Nikdy neviete, či práve váš balík nevyberú colníci na kontrolu. Pokiaľ budete musieť zaplatiť daň a colný poplatok, získate peniaze späť.
Kolega Tomáš, ktorý si z tohto obchodu objednáva zariadenia na testovanie, dostal upozornenie o možnosti vrátenia peňazí e-mailom. V pondelok sa pokúsi získať viac podrobností a informáciu si preverí.
Len pre zaujímavosť - pri zvolení doručenia cez DHL sa tovar vždy preclí. Pokiaľ si na byrokratickú mašinériu colného úradu netrúfate, môžete poveriť vybavením potrebných formalít a vyplnením dokumentov DHL. Firma si však len za spracovanie a zastupovanie v colnom konaní pýta 24 €.
Zdroj: Gearbest
Diskusia k článku:
Ato77 24.12.2017 - 12:57
dravim, prispevok odo mna. Netyka sa presne temy, ale je vhodne na to upozornit nech to pre ostatnych sluzi ako lekcia. Zaroven aby som bol presny je to moja jedina ale realna skusenost: Cca 25.5 som si objednal telefon, prisiel inej farby. Po zapnuti som zistil, ze touchscreen nefunguje. Skusilsom restart, vypnut, kabel bez kabla, reset do factory settings a update softu cez pc tool. Ani som stym nehol,. Kontaktoval som GB a rovnake rady + zopar nezmyselnych. Po case uznali aj z videa a obrazko .ze je naozaj nefunkcny. Teraz cakam kym fon dorazi do spanielska (zaslany pred 2 tyzdnami) a vratia mi peniaze. Bohuzial to tam kdesi uviazlo a ziadnu info okrem vstupu do spanielska nemam od 18ho Juna. Medzicasom som si objednal a zaplatil dalsi z GB , kedze mobil potrebujem. Mobil kupeny uz 19ho ale doteraz ho neposlali aj ked ho podla info o produkte mali. Nasledns som sa dotazoval kde to viazne, naco som dostal odpoved ze je out of stock (napriek tomu ze pri udaje o produkte to uvedene neni) Vzapeti ponukli moznost bud cakat na produkt (sami nevedeli dokedy) alebo vybrat alternativu s tym, ze rozdiel doplatia. Vyzera to ako ferova protiponuka za cakanie a nefer pristup, ale v skutocnosti kazdy z 28alternativnych fonov nemaju. To mi tiez az teta z GB musela povedat, s tym ze ja podla info z produkto neviem povedat ci to maju. Po hlupych konverzaciach som musel prist na to, ze tovar na sklade je ten, kde shipping date je za 2 az 3 dni. (Aby som bol uplny tak teta mi skor tvrdila ze shipping date musi byt aktualny, naco som ju korigoval ze taky fon nemaju ani jeden, naco sa opravila) Priznam sa, ze zacinam byt na to diletantstvo primerane nas..ty. Lekcii/navodov ako sa tomu vyhnut je hned niekolko, ale touz necham na vas...
Ato7724.12.2017 - 12:57 Trvalý odkaz
Cez eu express som kupil vec v hodnote 35 eur. Musel som platit colnikom dph. Pisal som na zakaznicke centrum. Odpoved bola ze oni to nemaju uvedene na svojej stranke. Neskorej mi vratili 50% colneho poplatku.
Michal25.12.2017 - 11:06 Trvalý odkaz
GEARBEST bol prave hacknuty. Kto tam mate konto, zmente si heslo!
oxy25.12.2017 - 11:57 Trvalý odkaz
"práve" pred 4 dňami ;)
Luboš24.02.2018 - 11:03 Trvalý odkaz
Dobre rano. Telefon bol zadrzany na colnici v ziline. Bol poslany s cislom z holandska. Colnici nie su blbci, vyrubebena dph. Poslal doklad do Gearbestu, ze preplatia. Odpoved? Ze oni s tym nic nemaju a nic mi nepreplatia.