LG zverejnilo koncom júla svoje hospodárske výsledky za druhý tohtoročný kvartál. Hoci tržby vo výške 13,93 biliónov KRW ostali na takmer rovnakej úrovni ako v rovnakom období minulého roka (prepad o 7,6 % z 15,07 bil.), prevádzkový zisk klesol až na 244 miliardy KRW.
Čistý zisk za druhý kvartál 2015 sa prepadol z 412 miliárd KRW na 226,4 miliardy kórejských wonov. Podľa LG bol druhý štvrťrok 2015 náročnejší než sa čakalo a dúfa, že v treťom kvartáli obnoví s novými produktmi a efektívnejšou marketingovou iniciatívou stratenú pôdu pod nohami.
Tržby v mobilnej divízii LG mierne narástli na 3,65 miliardy KRW, počet dodaných smartfónov klesol o 3 % na 14,1 miliónov kusov. Oproti Q2 2014 vzrástli výnosy z predaja smartfónov a tabletov v Severnej Amerike o 36 %. Po celom svete predalo LG viac než 8,1 mil. LTE smartfónov, čo je zatiaľ historicky najvyššie číslo. V nasledujúcom období sa chce výrobca viac agresívne zamerať na rozvíjajúce sa trhy a predaje nielen prémiových zariadení, ale aj strednej triedy.
LG dodalo v Q2 2014 na trh 14,5 miliónov smartfónovDruhý tohtoročný kvartál bol pre LG naozaj úspešný. Rástli tržby, čistý zisk a predaje smartfónov zaznamenali nový rekord spoločnosti. |
Zdroj: lgnewsroom.com
Diskusia k článku:
Nightmare 10.08.2015 - 16:09
kto je vlasne v pluse?okrem Applu sice cinania Huawei,Lenovo...
Pavol Pavučko10.08.2015 - 17:37 Trvalý odkaz
tak s takými cenami sa ani nečudujem
Ronn11.08.2015 - 02:03 Trvalý odkaz
Apple sa drzi na vlne skveleho marketingu aka "must have" inak vyvoj mobilnych technologii v poslednych rokoch ide v miernej evolucii a nie revolucii za ktoru si treba priplatit, preto sa deru dopredu cinske znacky s premiovym vybavenim za ludove ceny.