O2 má 1,773 milióna zákazníkov. O vyše 8 % viac než pred rokom

Za prvé tri kvartály tohto roka rástli O2 nielen výnosy a zisk, ale aj zákaznícka báza. Od začiatku roka prišlo do O2 takmer 89-tisíc nových zákazníkov.

O2 dosiahlo v treťom štvrťroku 2015 výnosy vo výške 62,1 mil. €, čo oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka predstavuje 7,4 % nárast. Celkové výnosy O2 v troch kvartáloch roka 2015 dosiahli 179,4 mil. € čo predstavuje medziročný 11,7 % nárast. Spoločnosť zároveň zvýšila v mesiacoch január až september prevádzkový zisk pred započítaním úrokov, daní a odpisov (EBITDA) medziročne o viac ako 24,5% na 63,8 mil. €.

K 30. septembru 2015 vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 8,2 % na takmer 1,773 mil. Od začiatku roka 2015 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o takmer 89-tisíc SIM kariet. Za týmto nárastom stál najmä 11,4 % medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na 936-tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 4,9 % na vyše 837-tisíc. Podiel zákazníkov fakturovaných služieb na celkovej zákazníckej báze vzrástol už na 52,8 %, čo predstavuje medziročný nárast o 1,5 %.

Pozn. redakcie: Do celkového počtu zákazníkov sa pravdepodobne počítajú aj zákazníci virtuálneho operátora Tesco mobile, ktorý využíva sieť O2. Presné číslo však nepoznáme. Posledný známy údaj bol 150-tisíc aktívnych SIM kariet Tesco mobile.

Od 1. januára 2015 do 30. septembra 2015 si zákazníci do siete O2 preniesli 62-tisíc telefónnych čísel. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval v sledovanom období 6 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 13,2 €, čo predstavuje priemerné ARPU 9,80 €. Pred rokom to bolo 9,79 €, takže ARPU po dlhšom čase konečne nekleslo, ale drží sa na minuloročných hodnotách.

ikona

O2: za prvých deväť mesiacov 2014 rástli výnosy, zisk aj zákaznícka bázaO2 má opäť dôvod na úsmev. Za prvé tri kvartály tohto roka sa počet zákazníkov medziročne zvýšil o 11,3 %. Rástli aj zvyšné hospodárske ukazovateľe. Podobne ako konkurencii, aj O2 však kleslo ARPU - priemerný mesačný výnos na jedného zákazníka.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti O2 Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Peter 19.10.2015 - 15:56

Podla posledných údajov má Tesco mobile viac ako 205 000 aktívnych užívateľov

galaxi19.10.2015 - 20:25 Trvalý odkaz

Uvidíme čo to spraví po roku na trhu 4ky.

rtg20.10.2015 - 15:36 Trvalý odkaz

začne sa rodiť viac Slovákov :D

Celá diskusia 3 príspevky