4ka poskytla vo svojej tlačovej správe aj niekoľko zaujímavých údajov. Najvyšší počet SIM kariet si zakúpili zákazníci na pobočke hlavnej pošty v Bratislave, no v predaji jednoznačne vedie východ Slovenska.
Najviac zákazníkov získal operátor v Prešovskom (16 % predaja) a v Košickom kraji (15 %). Po bratislavskej pošte číslo 1 najviac zákazníkov prišlo do pobočky na ulici Andreja Kmeťa v Martine a na “Veľkú poštu” v Prešove. Päticu dopĺňajú Michalovce a Humenné.
Operátor oznámil aj rozšírenie svoje 4G siete do ďalších lokalít. Medzi mestá, v ktorých je dostupná táto služba, pribudli Liptovský Mikuláš, Brezno, Zvolen, Svidník, Lučenec, Kolárovo a Považská Bystrica.
Pozn. redakcie: Dostupnosť dátových služieb patrí k slabinám 4ky, preto je budovanie LTE siete pre operátora prioritou. Kto sa nachádza mimo pokrytia 4G siete, platí za prenos dát 4 centy za 1 MB. Cenovo výhodný balíček s 1 GB dát za 1 euro je použiteľný len vo vlastnej sieti 4ky.
To, či ste v pokrytí LTE 4ky sa z mapy pokrytia na stránke operátora nedozviete, nájdete tam len označenie lokalít, ktoré sú buď úplne alebo len čiastočne pokryté. Či je pokrytie aj na uliciach, kde sa pohybujete, sa z mapy ani z iných zdrojov od operátora nedozviete. Informáciu získate len pozorovaním displeja telefónu a na ňom zobrazených ikoniek. Podľa operátora to je však dostatočné, zákazníci vraj nič viac nepotrebujú a sú s týmto stavom spokojní. Zmeniť tento stav môže zrejme len tlak zo strany nespokojných zákazníkov.
Štvrtý mobilný operátor sa volá 4ka! Láka na nízke ceny, odrádza malým pokrytímSlovenská pošta a telekomunikačná spoločnosť SWAN dnes predstavili novú značku, pod ktorou bude ponúkať svoje služby štvrtý mobilný operátor. |
Na vybraných poštách si môžu zákazníci kúpiť aj mobiné telefóny, na výber je zo štyroch modelov, no len dva podporujú aj LTE siete, v ktorých môžete využívať dátový balíček operátora. Najväčší záujem bol o Samsung E1200, čo má zrejme na svedomí aj jeho nízka cena - 14 eur.
Veľký úspech za prvé dni zaznamenala aj možnosť zarezervovať si svoje vlastné číslo, ktorého cena sa pohybuje od štyroch do 44 eur. Využilo ju už takmer 4 000 zákazníkov. Celý výťažok z rezervácie čísel operátor venuje na charitatívne účely prostredníctvom darcovského portálu ĽudiaĽuďom.sk.
Vyskúšali sme 4ku. Problémom môžu byť dáta a slabé pokrytieVčera začal na Slovensku ponúkať svoje služby štvrtý mobilný operátor. Bezkonkurenčná cena za minútu hovoru aj do sietí EÚ a lacné dáta, sú pre zákazníka veľkým lákadlom. No práve dáta sú zrejme najväčším kameňom úrazu 4ky. |
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku:
andy214 19.10.2015 - 17:39
moja mama si nechala preniesť čislo pred týždnom, a ešte stale nič.. žiadne info vy mate ake skusenosti s prenašaním cisla do 4ky ?
Rastislav.j19.10.2015 - 20:18 Trvalý odkaz
Ak prešlo viac ako 5 dní reklamuj. Mne sa podobné stalo pri prenose na FF a po reklamácii to spravili.
galaxi19.10.2015 - 20:23 Trvalý odkaz
Gratuľujem 4ke. Pekne pribúdajú zákazníci.
Nightmare20.10.2015 - 00:31 Trvalý odkaz
hlavne aby to pokrytie rychlo slo hore inak spokojnost
rtg20.10.2015 - 15:49 Trvalý odkaz
nie kazdy ma nervy na slabe pokrytie... 25 tisic zakaznikov nie je moc stabilne cislo, vela ludi si kupilo SIMku len pre vyskusanie, kolko z toho ale realne ostane u operatora resp. bude nadalej vyuzivat jeho sluzby je velmi otazne a realny pocet zakaznikov sa uvidi najskor po roku, ale ak nebudu inovovat, ja to vidim len na dalsi Tesco Mobile, FunFon, atd...