Alcatel zmenil logo. Má osloviť mladých ľudí

Pozornému oku neuniklo, že spolu s novými zariadeniami prišlo na MWC 2016 aj nové logo Alcatelu a jednoduchší názov. Prečo?

Ako sme vás už pred začiatkom MWC 2016 informovali, Alcatel zmenil nielen svoju obchodnú značku, ale aj logo. Názov Alcatel Onetouch vystriedal jednoducho Alcatel, čím sa vrátil k svojmu pôvodnému názvu a nové logo sa nesie v modernom štýle, ktorým chce lepšie osloviť cieľovú skupinu, a to sú mladí ľudia.

Alcatel nie je vo výrobe mobilných telefónov žiadny nováčik. Svoje prvé mobilné zariadenie predstavil už v roku 1993, názov Onetouch sa po prvý raz objavil ako súčasť názvu pri uvedení modelu Onetouch Easy v roku 1997. Tieto dva názvy boli skombinované a v roku 2011 z nich vznikla značka Alcatel One Touch, neskôr od roku 2014 výrobca dve slová spojil do jedného a začal používať názov Onetouch.

obr: alcatel.com, história telefónov do roku 2013

Teraz sa Alcatel vracia k svojmu pôvodnému názvu, vypúšťa "Onetouch" a mení logo. To má byť, podľa vyjadrení výrobcu, jednoduché, autentické a zábavné. S novým logom sme sa prvýkrát stretli na výstave MWC 2016 v Barcelone. Tu predstavil nový rad Pop 4, Idol 4 a zariadenie typu 2v1 s názvom Plus 10. Za tieto novinky získal spolu 15 ocenení.

Príjemným prekvapením bola hlavne novinka Idol 4S, ktorá prináša štýlový dizajn, výbornú výbavu a používateľovi ponúka aj vstup do virtuálneho sveta, z prodktového balenia si titiž môžete vyskladať okuliare pre virtuálnu realitu.

Alcatel Idol 4S (prvý kontakt)

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu