Operátor pokrýva svojim signálom viac než polovicu populácie Slovenska a z plného pokrytia 4ky sa môžu od tohto týždňa tešiť už aj obyvatelia Poltára, Starej Ľubovne a Šiah. Plné 4G pokrytie majú v súčasnosti k dispozícii obyvatelia vyše 60-tich miest.
Operátori Zákazníckej linky 950 obslúžili za prvé štyri mesiace roku 2016 desiatky tisíc hovorov a rušno je aj na on-line chate. Oddelenie zákazníckej starostlivosti tento rok rieši v priemere viac než 9 500 hovorov mesačne. Najrušnejšie bolo na zákazníckej linke vo februári, kedy operátori obslúžili takmer 11-tisíc hovorov. Najčastejšie volali kvôli informáciám o produktoch a službách a vzhľadom na vysoký záujem zo strany zákazníkov sa operátor rozhodol spustiť predaj služieb aj prostredníctvom zákazníckej linky.
Najnovšie si zákazníci novú SIM kartu môžu objednať priamo cez telefón a následne im kuriér doručí objednávku podobným spôsobom ako pri požiadavke cez e-shop.
Zákaznícka linka komunikuje aj prostredníctvom online chatu, ktorý je dostupný na oficiálnej internetovej stránke operátora www.4ka.sk. V priemere bolo takto každý mesiac obslúžených viac než 3 000 zákazníkov. Cez kontaktné formuláre vybavili pracovníci aj vyše 4-tisíc požiadaviek. Žiadosti a otázky rieši aj prostredníctvom sociálnej siete Facebook.
Zaujímavé informácie o tom, čo sa najčastejšie na zákazníckej linke riešilo za prvé mesiace od jej spustenia, sme vám priniesli v tomto článku.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku:
Martin Hrúzik 30.05.2016 - 13:03
kontaktné formuláry?
Jano31.05.2016 - 01:20 Trvalý odkaz
Pomôžte vytvoriť mapu pokrytia.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1GXJzqZkJWhoN_KsrD7aspSHl1IA