4ka spustila predaj služieb cez zákaznícku linku a rozšírila pokrytie

Štvrtý mobilný operátor stále pracuje na rozširovaní vlastnej LTE siete a pokryl tri nové lokality. Okrem toho v týchto dňoch spustil predaj služieb aj cez zákaznícku linku.

Operátor pokrýva svojim signálom viac než polovicu populácie Slovenska a z plného pokrytia 4ky sa môžu od tohto týždňa tešiť už aj obyvatelia Poltára, Starej Ľubovne a Šiah. Plné 4G pokrytie majú v súčasnosti k dispozícii obyvatelia vyše 60-tich miest.

Operátori Zákazníckej linky 950 obslúžili za prvé štyri mesiace roku 2016 desiatky tisíc hovorov a rušno je aj na on-line chate. Oddelenie zákazníckej starostlivosti tento rok rieši v priemere viac než 9 500 hovorov mesačne. Najrušnejšie bolo na zákazníckej linke vo februári, kedy operátori obslúžili takmer 11-tisíc hovorov. Najčastejšie volali kvôli informáciám o produktoch a službách a vzhľadom na vysoký záujem zo strany zákazníkov sa operátor rozhodol spustiť predaj služieb aj prostredníctvom zákazníckej linky.

Najnovšie si zákazníci novú SIM kartu môžu objednať priamo cez telefón a následne im kuriér doručí objednávku podobným spôsobom ako pri požiadavke cez e-shop.

Zákaznícka linka komunikuje aj prostredníctvom online chatu, ktorý je dostupný na oficiálnej internetovej stránke operátora www.4ka.sk. V priemere bolo takto každý mesiac obslúžených viac než 3 000 zákazníkov. Cez kontaktné formuláre vybavili pracovníci aj vyše 4-tisíc požiadaviek. Žiadosti a otázky rieši aj prostredníctvom sociálnej siete Facebook.

Zaujímavé informácie o tom, čo sa najčastejšie na zákazníckej linke riešilo za prvé mesiace od jej spustenia, sme vám priniesli v tomto článku.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Celá diskusia 2 príspevky