Tržby spoločnosti dosiahli 12,9 miliardy USD, čo je medziročný nárast o 6,3 percenta. Príjmy pred zdanením sa vyšplhali na 150 miliónov USD, v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka to je o 48 % viac. Hrubý zisk medziročne vzrástol o 9,8 % na 1,8 miliardy USD.
Divízia MBG (Mobile Business Group), ktorá zahŕňa smartfóny pod značkou Moto a Lenovo, splnila podľa vlastných slov štvrťročné očakávania napriek tomu, že tento segment čelí veľkým konkurenčným výzvam. Celkové výnosy vo výške 2,1 miliardy USD poklesli oproti predchádzajúcemu roku o 5 %. Latinská Amerika ostala silným trhom, pričom dosiahla 37 % nárast tržieb a vysokú ziskovosť.
Doteraz bolo vyexpedovaných päť miliónov Moto Z smartfónov, so 64 % medziročným nárastom pri aktiváciách zariadení Moto Mods. Lenovo zaznamenalo v západnej Európe posilnenie značky Moto, v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka išlo o 23 % nárast.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: