Medziročne narástol dopyt po nositeľnom príslušenstve o 21,7 % na 32 miliónov kusov. Kým ešte nedávno si vedúcu pozícii držal Apple, v treťom tohtoročnom kvartáli sa z prvenstva teší čínske Xiaomi.
V Q3 2018 dodalo Xiaomi na trh 6,9 milióna kusov zariadení a patrí mu 21,5 % podiel. Apple si medziročne polepšil na 4,2 milióna dodaných hodiniek, 13,1 % trhový podiel však stačil iba na druhú priečku.
V popredí stále nájdeme značky Fitbit a Huawei. Fitbit vykázal mierne nižšie dodávky než v rovnakom období minulého roka, no stále dodal dostatok zariadení (3,5 mil) na to, aby obhájil tretiu priečku. Huawei sa podarilo o 20,3 % zlepšiť predaje, stále je však iba štvrtý.
V segmente nositeľného príslušenstva sa darí aj Samsungu. Ten si medziročne podobne ako Xiaomi výrazne polepšil, no napriek 91 % nárastu to stačilo iba na 5,6 % trhový podiel a piate miesto.
Zdroj: idc.com
Diskusia k článku: