Ideme vlakom ponúka prepojenie so zákazníckym kontom ZSSK

Aktualizácia mobilnej aplikácie slovenských železníc konečne priniesla prihlásenie pomocou zákazníckeho konta ZSSK a umožňuje platby kreditom. Stále má však veľa nedostatkov.

ZSSK spustili mobilnú aplikáciu Ideme vlakom v novembri minulého roka. Okrem nákupu lístka toho veľa neponúkala. Nové funkcie mali pribudnúť v roku 2019.

Posledná aktualizácia konečne pridáva zákazníkmi žiadané prepojenie konta, ktoré používajú na webe Slovakrail.sk s kontom v aplikácii. Pribudla aj možnosť zaplatiť za lístok kreditom.

Chýbajú však ďalšie funkcie, ktoré by zákazníkom slovenských železníc uľahčili používanie aplikácie. Stále sa nedá zakúpiť obojsmerný lístok ani cez aplikáciu dobiť kredit, či kúpiť miestenku na medzinárodný vlak (hoci apka Českých dráh s tým nemá problém). Pokiaľ platíte kartou, zakaždým treba opätovne vypĺňať údaje. Aplikácia si nepamätá použitú kartu.

Stačí si prečítať recenzie na Google Play, odkiaľ si aplikáciu stiahnete.

Jednému zákazníkovi dokonca aplikácia predala lístok do 1.triedy na nočný spoj, pričom v nočných spojoch podľa pisateľa 1.tireda ani nie je. Zbytočne tak zaplatil vyššiu sumu. Iný cestujúci s rovnakým problémom lístok do 1.triedy vrátil, ale železnice mu strhli 10 % zo zaplatenej sumy ako storno poplatok.

Po nápady na vylepšenie nemusia vývojári chodiť ďaleko, stači si pozrieť a vyskúšať aplikáciu Českých dráh Můj vlak. Slovenská verzia má stále veľké nedostatky.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu