Náš čitateľ 4ever si všimol jednej zvláštnej veci. V článku IV. prílohy č. 1 dodatku ku zmluve medzi užívateľom a spoločnosťou Orange sa totiž v prípade Paušálu 499 nepíše o bezplatných hovoroch od 8:00 do 18:00, ale "od 8:00 a od 18:00". To znamená, že jeho majitelia podľa tohto článku telefonujú bezplatne každý deň od 8:00 až do 23:59. Realita je však iná.
Citácia tohto článku, ktorú nám poslal sám čitateľ:
Cl. IV. Zvyhodnenia tykajuce sa ucastnickeho programu Pausal 499 Sk
2. Zmluvne strany sa dohodli, ze Podnik poskytne v zmysle ustanoveni tohto clanku Ucastnikovi zvyhodnenie, spocivajuce v prave na zlavu vo vyske ceny hlasovych volani uskutocnenych zo SIM karty na ucastnicke cisla aktivne v sieti Podniku, a to kazdy den v case od 08:00 a od 18:00 hod. (dalej tiez ?Zvyhodnene hodiny?) po dobu platnosti tohto Dodatku. Predmetne zvyhodnenie (dalej v tomto clanku tiez ako ?Benefit?) patri Ucastnikovi len v pripade, ze ma na SIM karte aktivovany ucastnicky program Pausal 499 Sk (dalej v tomto clanku tiez ako ?Program?), pricom v pripade, ze Ucastnik poziada o zmenu ucastnickeho programu na iny ucastnicky program, ako je Program, straca pravo na poskytovanie Benefitu. Podmienkou poskytovania Benefitu je dodrziavanie vsetkych povinnosti uvedenych v Zasadach spravneho vyuzivania Benefitu uvedenych v tomto clanku. Pravo na poskytovania Benefitu ma Ucastnik po dobu platnosti tohto Dodatku, pokial Ucastnik zaroven plni vsetky podmienky na poskytovanie Benefitu uvedene v tomto clanku. Strany sa dohodli a Ucastnik berie ne vedomie, ze z technickych dovodov je pre poskytovanie Benefitu rozhodujuci okamih zaciatku volania, cize Benefit sa poskytuje len v pripade, ze volanie sa zacalo pocas Zvyhodnenych hodin (pricom sa poskytuje aj pocas casti tohto volania, ktora bude trvat mimo Zvyhodnenych hodin); pokial volanie zacne v case mimo Zvyhodnenych hodin, Ucastnik je povinny platit za volanie cenu uvedenu v cenniku sluzieb pre volania mimo Zvyhodnenych hodin, a to aj za cast hovoru, ktora sa uskutocni pocas Zvyhodnenych hodin. Za ucastnicke cisla aktivne v sieti Podniku sa povazuju pre ucely tohto clanku aktivne telefonne cisla priradene jednotlivym ucastnikom verejnych telefonnych sluzieb na zaklade platnej zmluvy o pripojeni uzavretej medzi ucastnikom a Podnikom, ktore su jednotlivymi ucastnikmi vyuzivane v sieti Podniku, pricom za ucastnicke cisla sa nepovazuju najma kratke cisla, cisla pouzivane na poskytovanie osobitnych sluzieb uvedene v cennikoch sluzieb Podniku, audiotextove cisla a ine cisla, ktore nie su priradovane ucastnikom na zaklade standardnych zmluv o pripojeni.
Tento nedostatok si všimli aj ďalší majitelia tohto programu. Viac v našom diskusnom fóre, konrétne téme: OR: je to chyba v zmluve, alebo nie?.
Vyjadrenie Orangeu (4. január 2006, 18:37):
Pri tlači Dodatkov k zmluve o pripojení k akcii Paušál 499 Sk s benefitom bezplatných volaní každý deň v čase od 8:00 do 18:00 hodiny, došlo k tlačovej chybe. V sulade s komunikaciou v mediach, reklamou a internetovou prezentaciou spolocnosti Orange Slovensko vsak jednoznacne plati, ze zvyhodnenie je mozne cerpat kazdy den v čase od 8:00 do 18:00 hodiny. S takymto pripadom omylu v písaní, o ktorej svedčí nelogickosť chybného textu, odkaz na analogický text o tom istom benefite v dodatku k zmluvam bez akciového telefónu či oprava dodatkov v deň, kedy vyšla chyba najavo, počíta aj slovenská legislatíva.V suvislosti s tlacovou chybou zakaznici nemusia podpisovat nove znenie Dodatku k zmluve o pripojenie a benefit bezplatneho telefonovania mozu cerpat tak, ako je to uvedene v ostatnych propagacnych materialoch, teda kazdy den v case od 8:00 do 18:00.
Diskusia k článku: