T-Mobile: Vývoj počtu zákazníkov v roku 2005

- 2 021 744 zákazníkov k 31. decembru 2005,

- 39 % paušálnych zákazníkov (34 % pred rokom),

Tlačová správa:

Bratislava, 26. január 2006 ? Spoločnosť T-Mobile Slovensko, a.s., dnes oznámila, že počet zákazníkov ku koncu roka 2005 dosiahol 2 021 744, čo predstavuje 6 % nárast v porovnaní s koncom roka 2004. Zákaznícka báza spoločnosti k 31.12. 2005 pozostávala zo 786 861 zákazníkov v segmente fakturovaných služieb a 1 234 883 zákazníkov v segmente predplatených služieb.

Počet zákazníkov využívajúcich fakturované služby sa medziročne zvýšil o 21 %, takže v súčasnosti predstavuje 39 % z celkového počtu zákazníkov, čo je významné zlepšenie v porovnaní s 34% podielom na celkovom počte zákazníkov na konci decembra roku 2004.

V prvej polovici roka 2005 spoločnosť zmenila názov z EuroTel Bratislava, a.s., na T-Mobile Slovensko, a.s. Zmena názvu spoločnosti a predovšetkým zmena značky sa stali prísľubom nového, rozšíreného portfólia inovatívnych produktov a služieb, exkluzívnych mobilných telefónov a nového mobilného obsahu.

Dôkazom pozitívneho prijatia novej značky na trhu je nielen rastúci počet spokojných zákazníkov, ale tiež nárast využívania hlasových a nehlasových služieb. Potešil nás zvýšený objem prevádzky v našej sieti a tiež vyššia miera využívania nehlasových služieb a produktov spojených s mobilným obsahom.

Nárast využívania nehlasových služieb bol výrazne vyšší u zákazníkov s mesačnými programami; naším cieľom je rozširovanie portfólia takýchto služieb a ich uvádzanie na trh za prijateľné ceny a prostredníctvom akcií s možnosťou vyskúšať si tieto nové produkty.

Vo štvrtom štvrťroku sme v našej sieti s potešením privítali zákazníkov širokopásmového mobilného pripojenia do siete internet, ktorí sa rozhodli pre produkt s názvom Rýchly internet založený na technológii FLASH-OFDM. T-Mobile Slovensko sa uvedením tejto novej technológie stal prvým mobilným operátorom na svete, ktorý ju predstavil celoplošne. Služba Rýchly internet sa ukázala byť viac ako len alternatívou služieb tretej generácie.

V priebehu roka 2006 plánujeme širokopásmový mobilný Rýchly internet sprístupniť omnoho väčšiemu počtu obyvateľov a už čoskoro oznámime rozširovanie pokrytia.

Bližšie informácie o vývoji počtov zákazníkov sú k dispozícii nižšie:

Mobilní zákazníci spolu

2005: 2,022 mil.

2004: 1,915 mil.

rast +6%

Zákazníci v segmente fakturovaných služieb

2005: 787 tis.

2004: 648 tis.

rast +21%

Zákazníci v segmente predplatených kariet

2005: 1 235 tis.

2004: 1 267 tis.

pokles -3 %

Čistý prírastok zákazníkov

2005: 107 tis.

2004: 301 tis.

pokles -64 %

Zákazníci v segmente fakturovaných služieb

2005: 139 tis.

2004: 188 tis.

pokles -26 %

Zákazníci v segmente predplatených kariet

2005: -32 tis.

2004: +113 tis.

pokles -128 %

Diskusia k článku:

Začať diskusiu