T-Mobile: Nové jednoduchšie upozornenie na prenesené čísla

Tlačová správa:

T-Mobile spúšťa bezplatnú hlásku pri prenositeľnosti čísla

BRATISLAVA, 8. jún 2006 - Spoločnosť T-Mobile Slovensko vychádza všetkým svojim zákazníkom v ústrety 10 dní po sprístupnení prenositeľnosti čísla a od 8. júna 2006 umožňuje bezplatne si aktivovať novú službu „Kam volám“. Vďaka službe „Kam volám“ budú mať zákazníci T-Mobilu aj po spustení prenositeľnosti čísla automatický prehľad o tom, či volajú do domácej siete alebo do siete konkurenčného operátora bez toho, aby to museli vopred zisťovať niektorým zo zdĺhavých spôsobov.

T-Mobile Slovensko pripravil krátko po uvedení služby Prenesenie čísla aj novú službu – „Kam volám“. Vďaka službe „Kam volám“ si budú môcť všetci zákaznici T-Mobilu automaticky a bez námahy overiť pred uskutočnením hovoru, do ktorej siete volajú a mať kontrolu nad svojou spotrebou. T-Mobile tak reaguje na požiadavky svojich zákazníkov a prináša službu, o ktorú prejavil trh veľký záujem.

O volaní na niektoré z prenesených čísiel, ktoré nepatrí do siete T-Mobile, upozorní zákazníka hláska automaticky pred uskutočnením spojenia. Výhodou je skutočnosť, že služba „Kam volám“ upozorní zákazníka iba v prípade, ak bude jeho hovor smerovať do siete konkurenčného operátora, čím by sa mu bez jeho vedomia mohli zvýšiť náklady na prevádzku mobilného telefónu. Ostatné volania ostávajú bezo zmeny. Znamená to teda, že hláska upozorní zákazníka len vtedy, ak volané číslo s predvoľbou pôvodne patriacou do siete T-Mobile (0901, 0902, 0903, 0904, 0910, 0911, 0912, 0914) je registrované v sieti konkurenčného operátora.

Juraj Droba, riaditeľ Divízie vonkajších vzťahov T-Mobile Slovensko: „Hlásku považujeme za jediné korektné a férové riešenie vzniknutej situácie. T-Mobile tým potvrdzuje, že si váži názory svojich zákazníkov a vychádza im v ústrety.“

Službu „Kam volám“ prináša T-Mobile svojim zákazníkom úplne bezplatne a aktivovať si ju môžu na linke 12323, na stránke www.t-mobile.sk v časti Môj T-Mobile alebo osobne v ktorejkoľvek predajni T-Mobilu.

Hláska, ktorá sa prehrá zákazníkovi pred uskutočnením hovoru bude obsahovať nasledujúci text v trvaní 3 sekúnd: „Voláte na číslo mimo siete T-Mobile“.

T-Mobile Slovensko ponúka aj ďalšie tri bezplatné spôsoby, ako si overiť, do ktorej siete patrí volané účastnícke číslo:

- zavolaním na bezplatnú linku zákazníkom 12323

- zaslaním bezplatnej SMS v tvare SIET 09XX XXX XXX na číslo 12323. Spätná SMS správa je takisto bezplatná

- na stránke www.t-mobile.sk v časti Pomoc a podpora

Diskusia k článku:

Začať diskusiu