O2: Na svete je prvá ponuka

Na www.sk.o2.com nájdete, okrem iného, všetky potrebné infomácie ku prvej ponuke tretieho mobilného operátora:

Predplatené hovory za 2 koruny s Telefónica O2 navždy

Ponuka pre O2 Jednotky

Svojim prvým zákazníkom ponúkne Telefónica O2 Slovakia predplatené hovory za 2 koruny navždy. Cena je za minútu hovoru vo vlastnej sieti s DPH, počas celého dňa, ktorýkoľvek deň v týždni. Záujemcovia o túto ponuku sa môžu registrovať od 15. decembra 2006 do 31. januára 2007. Ide o bezkonkurečne najvýhodnejšie volanie na trhu predplatených služieb.

Zákazníci sa môžu od 15. decembra zaregistrovať prostredníctvom formulára, ktorý vyplnia online na www.sk.o2.com, alebo telefonicky na čísle 0800 02 02 02. Priamo medzi ľuďmi, bude možnosť zaregistrovať sa ponúkať 200 hostesiek. Formulár bude vložený aj v tlačených médiách. Objednanú kartu si zákazník aktivuje uskutočením prvého hovoru do štyroch týždňov po spustení komerčnej prevádzky. Spoločnosť zaháji komerčnú prevádzku v priebehu februára 2007.

Sieť

Telefónica O2 bude v prvej fáze poskytovať svoje služby na báze národného roamingu. Z hľadiska dlhodobej stratégie je však prioritou vybudovanie vlastnej siete O2, ktorá bude sprevádzkovaná v horizonte dvoch rokov. V Bratislave má vybudovanú vlastnú ústredňu, pričom dodávateľom technológie je spoločnosť Nokia. Prvý testovací hovor a posielanie SMS správ bolo uskutočnené 30 novembra 2006. Momentálne Telefónica O2 identifikuje a získava nové lokality pre základňové stanice. Výstavba prístupovej siete bude ralizovaná slovenskými firmami a bude využívař koncept Ultra High Site.

Zákaznícka starostlivosť

Telefónica O2 poskytuje od začiatku spustenia prevádzky služby zákazníckej starostlivosti v súlade s najvyššími štandardami. Call centrum bude dostupné 24 hodín denne a pracovisko bude spočiatku v Brne a neskôr v Banskej Bystrici. Spoločnosř pripravuje aj silnú webovú podporu zákazníckeho centra s jednoduchou navigáciou pre každého. „Pre slovenského zákazníka je dôležitá nielen cena, ale aj kvalita a obsah služby a úroveň zákazníckej starostlivosti.. Našou stratégiou je prísť s takým pomerom týchto parametrov, aby si klient volil Telefónica O2 ako operátora prvej voľby,“ povedal Juraj Šedivý.

Strategickým zámerom Telefónica O2 je od začiatku úplná dostupnosť pre každého, ako aj najmodernejšie prístupy komunikácie so zákazníkmi v oblasti predaja.

Okrem postupného budovania vlastnej siete značkových predajní pripravila netradičné stratégie distribúcie SIM kariet a dobíjacích kupónov. Ide o využitie širokej maloobchodnej sieti (supermarlety, hypermarkety čerpacie stanice, novinové stánky, elektropredajňe a pod.). Predaj bude zabezpečovať aj prostredníctvom call centra a internetového predaja.

Telefónica O2 sa chce svojím celkovým prístupom k zákazníkom odlíšiť od svojich konkurentov.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu