Orange: Zmeny v službe Register zmeškaných hovorov cez SMS? Potvrdené!

Podľa nášho diskusného fóra chystá Orange zmeny v službe Register zmeškaných hovorov cez SMS. Dnes, keď zmeškáte hovor napríklad kvôli vybitej batérii, obdržíte po zapnutí prístroja SMS-ku s informáciu o neprijatom hovore z čísla xy. Orange však, na rozdiel od T-Mobilu, odosiela tieto správy z jedného konkrétneho čísla a službu limituje len pre použitie s aktivovanou odkazovou schránkou. Od 4. apríla by malo dôjsť k zmene:

- odosielateľom informačnej správy bude číslo, z ktorého ste daný hovor neprijali,

- službu bude pravdepodobne možné využívať aj bez zapnutej odkazovky.

Snáď už v priebehu dnešného dňa zistíme, či sú tieto informácie pravdivé.

Info z Orange.sk platné ku 3. 4. 2007:

Službu Register zmešaných hovorov cez SMS aktivujeme všetkým zákazníkom automaticky. Jedinou podmienkou jej využívania je, že musíte mať aktivované presmerovanie do Hlasovej odkazovej schránky v prípade nedostupnosti. Hovory sa zaznamenajú až v momente, keď volajúci bude prepojený do Hlasovej odkazovej schránky, ale nezanechá odkaz.

Ako funguje Register zmeškaných hovorov cez SMS?

Po tom, ako si zapnete mobil, resp. sa vrátite do oblasti pokrytej signálom, dostanete jednu až tri SMS správy s informáciou o zmeškaných hovoroch. Ich počet závisí od počtu volajúcich. V SMS správe bude uvedené číslo volajúceho (ak nemá aktivovanú službu CLIR), dátum a čas hovoru, maximálne však za posledných 7 dní. Ak vám počas vašej nedostupnosti volali z jedného mobilu viackrát, v SMS správe bude uvedený čas posledného hovoru a počet volaní z tohto čísla. Ak vám volajúci zanechá správu v Hlasovej odkazovej službe, dostanete štandardnú SMS správu s informáciou o nových odkazoch.

Potvrdenie informácií spoločnosťou Orange:

Áno, od dnešného dňa prináša Orange Slovensko svojim zákazníkom zmeny v službe Register zmeškaných hovorov. Informáciu o zmeškanom hovore spolu s dátumom a časom posledného zmeškaného hovoru v čase nedostupnosti ich mobilného telefónu, získajú zákazníci z telefónneho čísla volajúceho, od ktorého zmeškaný hovor pochádzal. Služba Register zmeškaných hovorov, ktorá je bezplatne poskytovaná všetkým zákazníkom, tak bude prehľadnejšia a zrozumiteľnejšia.

V prípade, ak sa nášmu zákazníkovi snaží niekto dovolať v čase, keď mal vypnutý mobilný telefón, alebo sa nachádzal mimo dosahu pokrytia signálom, po prihlásení sa do siete mu bude doručená bezplatná SMS správa s informáciou o zmeškanom hovore spolu s dátumom a časom posledného zmeškaného hovoru.

Ako odosielateľ SMS správy bude uvedené telefónne číslo volajúceho, od ktorého pochádzal zmeškaný hovor. Pokiaľ bude mať toto číslo uložené v mobilnom telefóne, ako odosielateľ SMS správy bude uvedené meno, pod ktorým je číslo uložené. V prípade, ak bude zmeškaný hovor pochádzať od zákazníka s aktivovanou službou CLIR, SMS o zmeškanom hovore bude doručená z čísla 556.

Maximálny počet SMS správ o zmeškaných hovoroch, ktoré môžu byť zákazníkovi naraz doručené, je 6. Informáciu o zmeškaných hovoroch je možné získať za posledných 7 kalendárnych dní. V SMS správe je uvedený počet zmeškaných hovorov od jedného účastníka, ako aj dátum a čas posledného zmeškaného hovoru.

Orange Slovensko službu Register zmeškaných hovorov automaticky aktivuje všetkým zákazníkom pri aktivácii novej SIM karty. Služba Register zmeškaných hovorov je poskytovaná bezplatne.

V prípade, ak si zákazník službu deaktivoval a opäť prejaví záujem o jej využívanie, môže si ju aktivovať viacerými spôsobmi. Užívateľ účastníckeho programu zavolaním na bezplatné číslo 9053 a zákazník predplatenej služby zavolaním na bezplatné číslo 444, prípadne odoslaním SMS správy v tvare REG A na číslo 444

Užívatelia s účastníckymi programami si môžu službu deaktivovať zavolaním na bezplatné krátke číslo 9054. Účastníci predplatených služieb si môžu službu deaktivovať zavolaním na bezplatné číslo 444 alebo zaslaním SMS v tvare REG D na číslo 444.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu