Tlačová správa:
Bratislava, 28. november 2007 – Už vo všetkých bankomatoch Tatra banky môžu zákazníci spoločnosti Orange Slovensko uhrádzať faktúry za svoje telekomunikačné služby. Orange Slovensko v spolupráci s Tatra bankou tak poskytol svojim zákazníkom nový platobný kanál, ktorý im umožní jednoduché, pohodlné a taktiež lacnejšie platby faktúr za telekomunikačné služby.
Postup zaplatenia faktúry prostredníctvom bankomatu je nasledovný:
1. Po vložení platobnej karty do bankomatu zadá zákazník PIN kód a v menu bankomatu si zvolí voľbu Platba faktúr Orange
2. Následne zadá údaje:
· telefónne číslo, na ktoré chce zákazník vykonať úhradu
· sumu, ktorú chce zákazník uhradiť
3. Potvrdí detaily platby - telefónne číslo a celkovú sumu (skladá sa zo sumy zadanej zákazníkom a poplatku za zrealizovanie transakcie )
4. Po potvrdení platby zákazník dostane informáciu, či transakcia prebehla korektne a bankomat mu vydá potvrdenie o zaplatení sumy.
Platba prebehne do 2 pracovných dní. Poplatok za transakciu je 10 Sk, čo je podstatne nižšia suma ako pri platbe v hotovosti na predajnom mieste.
Zákazníci Orangeu môžu v súčasnosti okrem platieb prostredníctvom siete bankomatov Tatra banky uhrádzať svoje faktúry viacerými spôsobmi: inkasom, príkazom na úhradu (prostredníctvom pobočky banky, Mobil banking, Internet banking, Phone banking), systémom Unikasa v sieti Coop Jednota, na pošte, cez Teleplatbu/Teleinkaso a taktiež na predajných miestach Orangeu.
Diskusia k článku: