O2: odmietnutie občianskeho preukazu platného "už len 2 mesiace"

V našom diskusnom fóre, téme O2 - fantasticky operator a zamestnanci, sa objavil zaujímavý príspevok čitateľa Frankye (ktorý sme mierne upravili):

Nedavno idem okolo O2 predajne, zbadam 5310 vo vyklade, reku, idem si ju zobrat (dlho ma tento fon namotava designom). Idem dovnutra. Predavajuca ma vyviedla z miery depozitom za fon, ale budiz. Tak som vytiahol doklady ze ideme sa zaviazat (a chcel som si dat 1 GB balik na data). Fajn, vsetko ok (asi minutu). Potom pride veduci predajne (kedysi sef predajne Orange), ze mi konci za 2 mesiace obcanak (ani som to nevedel) a system im neumoznuje schvalit takehoto noveho zakaznika. Fajn, vytiahnem pas, to je rovnako cenny doklad ako obcanka. V tom spustia na mna obaja: pas neakceptujeme, jedine obcanku.

Samozrejme sme sa hneď u hovorcu Telefónica O2 Slovakia informovali na danú situáciu, resp. či bolo konanie predajcu (vedúceho predajne) správne:

Neakceptovanie občianskeho preukazu so zostávajúcou platnosťou 2 mesiace bolo pochybenie predajcu, za čo sa ospravedlňujeme.

Doklady, ktorými sa musí preukázať nový zákazník (fyzická osoba - nepodnikateľ) pri kúpe mesačného programu O2:

- ako hlavný doklad totožnosti: občiansky preukaz,

- ako doplňujúci doklad totožnosti jeden z týchto dokladov: pas, vodičský preukaz, preukaz poistenca zdravotnej poisťovne,

- prípadne si môže predajca vyžiadať doklad o príjme ako doplňujúci doklad.

Existujúci zákazník musí predložiť: občiansky preukaz alebo pas.

Problematike je venovaná celá téma O2 - fantasticky operator a zamestnanci.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu