O2: prístup k zdravotne postihnutým

Dnes uverejňujeme druhý diel otázok mobilným operátorom ohľadom ich prístupu k zdravotne postihnutým zákazníkom. V prípade O2 na naše otázky odpovedal René Parák.

Zoznam vlastných predajní O2

Bratislava 4x, Nitra, Trnava, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Poprad, Košice, Prešov

Ako sú predajcovia pripravení na zdravotne postihnutých zákazníkov - vozičkárov, nevidiacich a nepočujúcich?

Naši predajcovia sú vyškolení tak, aby vychádzali v ústrety potrebám každého zákazníka. Ak si kontakt so zdravotne postihnutými zákazníkmi bude vyžadovať špeciálnu prípravu, v O2 sme pripravení zvážiť aj túto možnosť.

Majú na všetkých (vlastných) predajniach vozičkári bezbariérový vstup? Alebo aspoň v jednej predajni v každom meste?

Na väčšine predajní O2 je bezbariérový vstup, ktorý umožňuje návštevu predajne aj zákazníkom na vozíku.

Ako a aké zmluvy podpisujú nevidiaci? Sú v predajniach aj zmluvy brailovým písmom?

Nie všetci nevidiaci a slabozrakí zákazníci dokážu čítať texty v Braillovom písme. Preto sú pracovníci v našich predajniach pripravení poskytnúť týmto zákazníkom odborné rady a asistenciu pri výbere volacieho programu aj vhodného mobilného telefónu. Považujeme to za lepšie riešenie aj pre samotných zákazníkov.

Ako je riešená komunikácia s nepočujúcimi?

Naši predajcovia sú vyškolení tak, aby vychádzali v ústrety potrebám každého zákazníka.

Ponúka O2 nejaké zľavy zdravotne postihnutým občanom?

Akciové ponuky volacích programov O2 sú výhodné naozaj pre každého. V O2 nezvýhodňujeme žiadnu skupinu zákazníkov.

Za odpovede na naše otázky ďakujeme.

Prečítajte si ostatné články:

ORANGE: prístup k zdravotne postihnutým

T-Mobile: prístup k zdravotne postihnutým

Diskusia k článku:

Začať diskusiu