O2: potvrdený 5 % trhový podiel

Telefónica O2 Slovakia dnes vydala tlačovú správu o udržaní 5 % trhového podielu, ktorý je vypočítaný na základe najprísnejších medzinárodne uznávaných štandardov. V druhom štvrťroku získal O2 60 000 nových zákazníkov, a podľa najprísnejších štandardov má Telefónica O2 Slovakia údajne 275 tisíc aktívnych klientov (200 000 predplatených kariet a 75 000 paušálov).

Tlačová správa:

Bratislava, 24. júl 2008 - Polročné finančné výsledky spoločnosti Telefónica O2 Slovakia potvrdili 5 % trhový podiel aktívnych zákazníkov O2. Vďaka silnému prírastku nových zákazníkov, ktorý pokračoval aj v druhom kvartáli 2008 si spoločnosť udržala svoj podiel aj po vyraďovaní neaktívnych SIM kariet z druhého kvartálu 2007 z evidencie. Výsledný 5 % podiel je vypočítaný na základe najprísnejších medzinárodne uznávaných štandardov.

„Aj v druhom kvartáli sme zaznamenali silný prírastok nových zákazníkov v oboch segmentoch, predplatených i paušálnych služieb. V priebehu tohto obdobia sme získali spolu takmer 60 tisíc nových zákazníkov. Viac ako 5 % podiel na trhu aktívnych zákazníkov tak držíme i po vyradení neaktívnych SIM kariet z roku 2007 a neplatičov. Podľa najprísnejších štandardov máme 275 tisíc aktívnych klientov. 200 tisíc našich zákazníkov využíva predplatené služby a 75 tisíc paušálne,“ uviedol hovorca spoločnosti Telefónica O2 Slovakia René Parák.

V súlade s očakávaniami využívala časť zákazníkov získaných počas úvodnej kampane v roku 2007 služby O2 nepravidelne a limitovane. Nárast počtu nových zákazníkov v druhom kvartáli neutralizoval vplyv vyradenia týchto zákazníkov z evidencie. V priebehu tohto obdobia zaregistroval O2 spolu 60 tisíc nových zákazníkov. Tým zároveň minimalizoval dopad zvýšeného počtu odpojených zákazníkov paušálnych služieb z dôvodu neplatenia faktúr na výsledky spoločnosti za druhý kvartál 2008.

„Nárast počtu odpojení sme očakávali, pretože po príchode na Slovensko si Telefónica O2 Slovakia musela vytvoriť vlastný systém a pravidlá na posudzovanie platobnej disciplíny klientov. Touto fázou prešiel na začiatku svojho podnikania každý z mobilných operátorov,“ dodal René Parák.

Aj v druhom polroku predstaví Telefónica O2 Slovakia zákazníkom ďalšie atraktívne, zrozumiteľné a cenovo výhodné ponuky. Zároveň bude intenzívne pokračovať vo výstavbe vlastnej siete, ďalších predajní a v tlaku na konkurenciu, aby naďalej napĺňala očakávania náročných slovenských zákazníkov.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu