O2: Vrátenie prepadnutého kreditu

Iste sa už nejednému používateľovi pre-paid služieb stalo, že nestihol využiť svoj kredit a ten mu po určitej dobe nenávratne prepadol.

Zákazníci O2 budú mať možnosť sa k svojmu prepadnutému kreditu opätovne dostať ak si kredit dobijú aspoň o 250 Sk.

Tlačová správa:

Bratislava, 25. november 2008

Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia je prvým a jediným slovenským mobilným operátorom, ktorý ponúka zákazníkom možnosť získať späť nevyužitý kredit. Ak zákazníkovi vyprší doba platnosti kreditu, stačí, aby si svoju predplatenú kartu dobil čiastkou vo výške aspoň 250 Sk (8,30 €). Následne mu bude okamžite pripísaný aj jeho prepadnutý kredit z posledného dobitia a zákazník ho tak môže opätovne využiť. Vrátenie nevyužitého kreditu môžu využiť zákazníci všetkých programov O2.

„Aj týmto krokom O2 potvrdzuje, že je skutočne férovým operátorom. Za svoj kredit si každý zákazník zaplatí vopred. Hľadali sme preto spôsob, ako zákazníkovi umožniť využívať naše služby aj nad rámec zvyčajných lehôt a obmedzení. Aj tentokrát sa ukázalo, že pri hľadaní riešení praktických problémov zákazníkov dokážeme byť rýchlejší než ostatní,“ uviedol René Parák, hovorca spoločnosti Telefónica O2 Slovakia.

Zákazníci, ktorí za služby O2 platia prostredníctvom dobíjania kreditu, získajú späť prepadnutý kredit z posledného dobitia v prípade, že si dobijú kredit minimálne v hodnote 250 Sk (8,30 €). O vrátení prepadnutého kreditu O2 zákazníka informuje zaslaním bezplatnej informačnej SMS. Text tejto SMS znie: „Vážený zákazník, na základe posledného dobitia Vám bol vrátený prepadnutý kredit vo výške X Sk. O2“

Prepadnutý kredit bude zákazníkovi vrátený okamžite po dobití v potrebnej výške (min. 250 Sk). Zákazník si môže dobiť svoj kredit prostredníctvom dobíjacích kupónov, cez bankomaty ČSOB, Slovenskej sporiteľne a VÚB banky, alebo na internetovej adrese https://www2.sk.o2.com/o2_dobijanie/. Už raz vrátený kredit nebude zákazníkovi vrátený pri opätovnom prepadnutí.

Štandardná doba platnosti kreditu je 3-6 mesiacov, podľa výšky sumy dobitia. Pokiaľ sa chce zákazník informovať o aktuálnom stave svojho volacieho kreditu, stačí ak zašle SMS vo formáte „SPOTREBA“ na telefónne číslo 99222, pričom za odoslanie SMS zaplatí 0 Sk. Prijatie informácie o spotrebe je spoplatnené sumou 3 Sk s DPH (0,1 €), alebo bezplatné po navolení *100*# na mobilnom telefóne zákazníka.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu