Orange v Banskej Bystrici vytvorí druhé zákaznícke centrum

Orange do konca roka 2009 vytvorí v Banskej Bystrici nové zákaznícke centrum. To bude poskytovať plnohodnotnú podporu pre celé portfólio zákazníkov od služieb call centra, cez fakturačnú starostlivosť až po technickú podporu. Najväčším benefitom však bude podľa Orangeu to, že decentralizáciou zákazníckej podpory získa zálohu, ktorá umožní kontinuitu zákazníckej podpory aj v prípade nepredvídateľných udalostí, akými sú výpadky či technické problémy.

Zákaznícke služby Orangeu sú k dispozícii 24 hodín denne a fungujú sedem dní v týždni, vrátane sviatkov. Denne jej pracovníci prijmú viac než 10 000 hovorov a v kontakte so zákazníkmi prevolajú viac než 400 hodín. Mesačne poskytnú zákaznícke linky Orangeu približne 130 000 komerčných informácií o spojoch, telefónnych číslach, či kontaktoch na rôzne firmy. Napriek vysokej prevádzke sa zákazníkom darí dovolať operátorom na zákazníckych linkách Orangeu v priemere do 5 sekúnd a Orange každý mesiac odpovie na viac než 4000 e-mailov zákazníkov.

V súčasnosti je Banská Bystrica druhou najväčšou základňou Orangeu. Je sídlom sieťového dohľadového centra, ktoré neustále monitoruje a zabezpečuje hladký chod všetkých mobilných a pevných sietí Orangeu.

- -

REKLAMA: Aj táto novinka bola vytvorená na mobilnom zariadení HP 2230s.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu