Barcelóóónááá

Nebyť Barcelony a Harabina, tak by sa dalo povedať, že uplynulý týždeň bol nezáživný ako vikendový pobyt s polpenziou vo Vyšných Ružbachoch.

Poďme však pekne od začiatku. Ak vynecháme Adama, Evu, jablko a nasledujúcich pár tisic rokov, tak sa dostaneme až do súčasnosti.

Vedúci neodolal južanskému vábeniu a namiesto odhadzovania piatich metrákov snehu sa vybral na Mobile World Congress 2009. Okrem dráždivých fotografií hostesiek priniesol aj množstvo informácii a noviniek, ktoré zhrnieme aspoň v krátkosti. Kto chce predávať, musí priniesť nové tvary, dotyky a vyššie rozlíšenie fotoaparátu. Tentoraz latku, ktorú aj Sergej Bubka radšej podlezie, zdvihli Japonci na ohromujúci tucet megapixelov. Nevadí, že hovoríme o telefóne, ktorého parametre sú vo hviezdach a jeho kompletné predstavenie príde až o pár mesiacov. Humbuk okolo "ajdu" je už dostatočný, PR oddelenie Sony Ericssonu sa škerí, pojedá sushi a na stenu kancelárie kreslí ďalšiu čiarku. Starý známy recept na úspech, podľa ktorého varia výrobcovia marketingový žabí sliz už niekoľko rokov. Špekulovať o tom, či sme pred piatimi rokmi naozaj museli byť odkázaní iba na rozmazané VGA fotografie, rovnako aj nad zbytočnosťou piatich, ôsmich či dvanástich megapixelov, je nemiestne.

Chválime Samsung, ak máte slnečný byt s výhľadom na juh, tak sa o nabíjanie telefónu nestarajte. LG zašiel ešte ďalej: úvodom plodnej spolupráce s Knight Riderom a MacGyverom je mobil inšpirovaný super-funkčnými náramkovými hodinkami, do budúcnosti sa plánuje zabudovať aj 3G kvetináč so cyber muškátmi.

Slovenský minister najspravodlivejšej spravodlivosti bol pri dobíjaní svojej Easy karty zrejme nemilo prekvapený tým, že jeho poctivo zaplatený októbrový kredit zmizol v prachu dejín. Tak to teda nie! Tvrdý fakt, ktorý je mimochodom známy už roky, zrazu nabral na dôležitosti a všetko sa môže skončiť súdom a následne Guantanámom pre zodpovedných. T-Mobile zareagoval svojsky a v rámci hesla "dobi a volaj do zblbnutia" pribalil to, čo je u modrej konkurencie samozrejmé už pár mesiacov. Tá zase provokuje v reklamných spotoch, keďže drzo siahla na magentovú ružovú, schovávajúcu sa za ochrannú známku. Máme zákulisné info, že v centrále T-Mobilu pre zmenu bojkotujú sýtené minerálky. Bublinky sú nežiadúce.

Schyľuje sa k farebnej bitke, ale na rozdiel od tej pri Slavkove, by však mohli vyhrať mieroví pozorovatelia, ktorých je na našom bojisku 5 miliónov.

Ostatné sobotné upratovania pekne pokope nájdete TU.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu