Orange: vrátenie kreditu už aj vo všeobecných podmienkach služby Prima

Orange už vrátenie nespotrebovaného kreditu zahrnul aj do Všeobecných podmienok na poskytovanie predplatenej služby Prima platných od 5. 3. 2009! Na nové podmienky služby Prima nás upozornil čitateľ Rastislav.

Dokument nájdete na stiahnutie na stránkach Orangeu:

Všeobecné podmienky na poskytovanie predplatenej služby Prima (PDF, 99 kB)

Vo všeobecných podmienkach sa už objavil aj pojem Nespotrebovaný Kredit, aj náležitosti pre jeho vrátenie. O nespotrebovaný kredit môžete v predajni Orangeu požiadať do jedného roka po ukončení platnosti karty Prima. Poplatky, ktoré pri vrátení kreditu zaplatíte, zatiaľ nie sú známe.

Výťah z vybraných článkov všeobecných podmienok služby Prima:

1.10

Nespotrebovaný Kredit je majetková hodnota, ktorú Účastník alebo Užívateľ nevyčerpal na úhradu ceny za používanie spoplatnených Služieb v časových úsekoch podľa týchto Všeobecných podmienok. Pod pojmom „vrátenie nespotrebovaného Kreditu“ sa na účely týchto Všeobecných podmienok rozumie vyplatenie náhrady za nespotrebovaný Kredit vo výške zodpovedajúcej hodnote nespotrebovaného Kreditu a hodnoty DPH obsiahnutej v jeho hodnote, maximálne však vo výške predstavujúcej hodnotu určenú spoločnosťou Orange vo svojich Pokynoch. Pri vrátení nespotrebovaného Kreditu má spoločnosť Orange právo hodnotu nespotrebovaného Kreditu znížiť o výšku predstavujúcu hodnotu prípadných bonusov, ak boli poskytnuté Účastníkovi spoločnosťou Orange niektorým zo spôsobov obnovy Kreditu, ako aj o hodnotu transakčných poplatkov podľa aktuálneho Cenníka.

6.11

Platnosť Zmluvy automaticky zaniká aj ako dôsledok neobnovenia Kreditu počas obdobia, ktoré na tento účel určila spoločnosť Orange vo svojom Pokyne (rozväzovacia podmienka). Ak z osobitného Pokynu nevyplýva inak, toto obdobie predstavuje súčet počtu dní tvoriacich časový úsek, počas ktorého sa Účastník zaviazal vyčerpať Kredit [článok 8 bod 8.2 písm. d) Všeobecných podmienok] a počtu 275 kalendárnych dní, pričom začiatok plynutia tohto obdobia sa viaže na deň nasledujúci po poslednej platnej obnove Kreditu; pokiaľ však k platnej obnove Kreditu vôbec nedošlo, toto obdobie plynie v rovnako stanovenej dĺžke od aktivácie SIM karty.

6.12

Ukončením platnosti Zmluvy nezaniká povinnosť Účastníka uhradiť cenu Služieb poskytnutých do okamihu ukončenia platnosti Zmluvy, ako ani povinnosť uhradiť všetky iné peňažné záväzky voči spoločnosti Orange a súčasne vyrovnať všetky svoje ostatné záväzky voči spoločnosti Orange

6.13

Pri zániku Zmluvy z ktoréhokoľvek dôvodu nie je spoločnosť Orange povinná vrátiť Účastníkovi žiadne aktivačné či zriaďovacie poplatky, bez ohľadu na skutočnosť, či boli hradené čerpaním Kreditu alebo formou osobitnej úhrady. Nespotrebovaný Kredit je spoločnosť Orange povinná vrátiť Účastníkovi, a to v hodnote, ktorú mal Kredit v okamihu zániku platnosti Zmluvy, s prihliadnutím na prípadné dobiehajúce čerpanie Kreditu z poskytovania Služieb do okamihu zániku platnosti Zmluvy; nespotrebovaný Kredit spoločnosť Orange vráti Účastníkovi v lehote 30 dní od doručenia žiadosti Účastníka o vrátenie nespotrebovaného Kreditu spoločnosti Orange. Žiadosť o vrátenie nespotrebovaného Kreditu je Účastník povinný si uplatniť osobne na predajnom mieste spoločnosti Orange, pričom formu a náležitosti žiadosti o vrátenie nespotrebovaného Kreditu stanoví spoločnosť Orange. Do doby požiadania Účastníka o vrátenie nespotrebovaného Kreditu spôsobom určeným týmito Všeobecnými podmienkami a spoločnosťou Orange, nie je spoločnosť Orange povinná nespotrebovaný Kredit Účastníkovi vrátiť. Právo Účastníka požiadať o vrátenie nespotrebovaného Kreditu zanikne do jedného roka odo dňa zániku platnosti Zmluvy.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu