Telefónica O2 Slovakia sa pochválila až štyridsiatimi tisícmi nových zákazníkov v prvom štvrťroku 2009. V medziročnom porovnaní to znamená nárast celkového počtu zákazníkov o 27 %. O2 zaznamenalo tiež 30 % nárast počtu prenesených čísiel do jeho siete. Počet aktívnych zákazníkov O2 na Slovensku dosiahol na konci prvého štvrťroka 2009 spolu 366 000 podľa metodiky počítania zákazníkov na trojmesačnej báze.
Tlačová správa:
28. apríl 2009 - Až 40 tisíc nových zákazníkov získala v 1. štvrťroku 2009 spoločnosť Telefónica O2 Slovakia. V medziročnom porovnaní to znamená nárast celkového počtu zákazníkov o 27 %. Významnú skupinu pritom tvoria zákazníci, ktorí si do siete O2 Slovensko preniesli svoje mobilné číslo od iného operátora. V tomto štvrťroku sa počet týchto zákazníkov zvýšil takmer 30-násobne oproti prvému kvartálu roku 2008. Úspešné rozširovanie zákazníckej komunity O2 tak svedčí o pretrvávajúcom vysokom záujme o ponuku O2 Fér.
„Komunita zákazníkov O2 na Slovensku je každým dňom väčšia, a to nás veľmi teší. Zákazníci prijali našu férovú ponuku a sú spokojní s našimi službami. Potvrdilo sa, že produkt O2 Fér spĺňa potreby klientov i v súčasnej ekonomickej situácii. Preto budeme naďalej prinášať produkty, ktoré nenútia klientov k viazaniu sa a poskytujú im napriek tomu výhodné ceny volaní, SMS a dát. Toho dôkazom je aj nedávno predstavený dátový balík O2 Data Neobmedzene, ktorý zákazníkom umožňuje využívať dátové prenosy a internet v sieti O2 Slovensko bez akýchkoľvek limitov za cenu len 6 € mesačne,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica O2 Slovakia Juraj Šedivý.
Stále viac zákazníkov
Počet aktívnych zákazníkov O2 na Slovensku dosiahol na konci 1. štvrťroku 2009 spolu 366 tisíc podľa metodiky počítania zákazníkov na 3-mesačnej báze. Na zvýšení sa výraznou mierou podieľal najmä 59 % medziročný nárast počtu zákazníkov využívajúcich platbu na základe faktúry, na 118 tisíc. Počet zákazníkov platiacich za služby dobíjaním kreditu dosiahol k 31. marcu 2009 až 248 tisíc, čo je medziročný nárast o 16 %.
Vyššie výnosy
V prvom kvartáli 2009 zaznamenali medziročný nárast aj výnosy spoločnosti, a to o 40 %. To dokazuje, že v reakcii na ponuku O2 Fér sa zákaznícka báza ďalej rozširuje a skvalitňuje.













Diskusia k článku: