Protiklady

Poznáte aj vy slogan všetkých správnych vojakov a nesprávnych upratovačiek "čo je mokré, to je čisté"? My dvojtýždňové čistotné manko neriešime vedrom vody a revolučným Savom, ale ekologickejšie. Prstokladom na klávesnici. A dokonca drzo o desiatej večer.

A kde začneme? Pri jednotke! Dokonca jednotke na trhu! Vraj... Začalo to ďalšou akciou na internet, klasicky ušetria najmä tí, ktorí už využívajú niečo iné, alebo si to ešte len aktivujú. Začarovaný kruh, ale inak to za tie prachy nie je až také zlé. K tomu zopár nových fónikov, priamo úmerných úmornej dobe...na high-endy zabudnite.

Pri aktivácii Zasnívaného paušálu bez vysnívaného telefónu môžete tiež dostať Majstrovský paušál za cenu litra nafty. Že váš rodinný Hummer žerie 30x viac? Život je predsa otázkou priorít a Orange rieši aj toto. Vianočne méďaky vystriedala nižšia trieda a vyššie počty. Dôveru v podobné súťaže však naštrbila oxidová aférka spoza rieky Moravy, kde bolo menej výhercov než vozidiel. Stále dúfate? Už ste niekedy na detskom pieskovisku hľadali 92 oranžových zrniečok? Kto auto nepotrebuje, nech určite vyskúša aspoň našu modrú Pohodovú súťaž!

Manažéri z magenty sa tentokrát nepretŕhali, dva nové telefóny v ponuke a hybridný dátový program určený hlavne na sťahovanie... Fujto! Žiadne nahotinky! Hudba je predsa to, čo naše fóny potrebujú. A nezvykle legálna. Zíde sa aj trochu šťastia pri hľadaní ružového GGG signálu, GPRS sa s ťahaním comebackového singlu Maduaru určite potrápi.

Kysličník okrem iného vyzdobil lukratívnou nálepkou "Výpredaj" telefóny, ktorých cenovka je všetkým, len nie výpredajom. Hypermarketová inšpirácia? Nádej do sezóny má však priniesť jeho nová letná kampaň so žltými plastovými kačičkami, ktoré sú jednoznačne lacnejšie než angažovanie Mokrého, pre niekoho možno aj suchého. Prečo nie sú modré, a prečo sa nakrúcalo aj na Amazonke a Čunove, ukážu už najbližšie dni.

Je jedno či ste biely, starý, strapatý, úšatý alebo politik, vedúci totiž zmenil koncepciu svojich videí. Mne napríklad heslo "Pre každého niečo" evokuje........ehm, ehm... Základná utorkovo-stredajšo-štvrtková myšlienka zostala našťastie zachovaná, takže ani srnky netušia, v ktorý deň náš ukecaný šéf vykukne.

Pozornejší si však určite všimli, že Galéria a Novinky sa napriek kríze, uhorkovej sezóne a nízkemu tlaku, plnia telefónmi. Redaktori teda úspešne ignorujú leto, rodinu, zábavu, jedlo a iba testujú. Áno, ten neopálený, zamyslený sympaťák, ktorého ste včera stretli s mobilom a zápisníkom, bol určite Boris...alebo Michal.

No nie je to leto krásne?

Diskusia k článku:

Začať diskusiu