O2: 92 000 nových zákazníkov za prvý polrok 2009

Spoločnosť O2 včera informovala tlačovou správou o úspešnosti prvého polroku 2009. Za toto obdobie pribudlo O2 až 92 000 nových zákazníkov, čo znamená nárast až 52 % v medziročnom porovnaní. K 30. júnu 2009 sa teda počet zákazníkov zvýšil na 417 000. Pod rast celkového počtu aktívnych zákazníkov sa podpísal 41% medziročný nárast zákazníkov predplatených služieb na 281 tisíc a 81 % nárast aktívnych zákazníkov fakturovaných služieb na 136 tisíc. Okrem nárastu užívateľov vzrástla aj spokojnosť zákazníkov, ktorá činí až 81,3 %.

S vyšším počtom spokojných zákazníkov sa zvýšili aj výnosy O2. Medziročný nárast vzrástol o 48 %. Taktiež sa zvýšili aj výnosy na zákazníka (tzv. ARPU), ktoré dosiahli v tomto období 25 € (753,15 Sk) pri zákazníkoch na faktúru a 8 € (241 Sk) pri zákazníkoch predplatených služieb.

Tlačová správa:

Až 92 tisíc nových zákazníkov získala za 1. polrok 2009 spoločnosť Telefónica O2 Slovakia. V medziročnom porovnaní to znamená nárast o 52 %. Spoločnosť zaznamenala aj medziročné zvýšenie celkových výnosov o 48 %. Výnosy na zákazníka (ARPU) dosiahli 25 EUR pri zákazníkoch s fakturovanými službami a 8 EUR pri zákazníkoch predplatených služieb. Spoločnosť dosiahla historicky najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov, keď Index zákazníckej spokojnosti O2 (CSI) vzrástol v 1. polroku 2009 na hodnotu 81,3. V priebehu 1. polroka 2009 akcionári zároveň schválili navýšenie základného imania na 200 miliónov EUR s účinnosťou od 1. júla 2009.

Telefónica O2 Slovakia pokračuje v úspešnej ponuke služieb O2 Fér, ktorá viedla k silnému nárastu zákazníckej bázy a výnosov. Dôveru v slovenský trh a naše pôsobenie na ňom potvrdili aj majitelia svojím rozhodnutím navýšiť základné imanie spoločnosti na 200 miliónov EUR,“ uviedol Juraj Šedivý, generálny riaditeľ Telefónica O2 Slovakia a prvý podpredseda predstavenstva Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Počet zákazníkov stále rastie

K 30. júnu 2009 sa počet aktívnych zákazníkov O2 na Slovensku podľa 3-mesačnej metodiky zvýšil na 417 tisíc. Ide o medziročný nárast o 52 %. Čistý prírastok zákazníkov za prvý polrok dosiahol počet 92 tisíc. Pod rast celkového počtu aktívnych zákazníkov sa podpísal 41% medziročný nárast zákazníkov predplatených služieb na 281 tisíc a 81 % nárast aktívnych zákazníkov fakturovaných služieb na 136 tisíc. Na základe hodnotenia nezávislej agentúry dosiahla spoločnosť historicky najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov, keď Index zákazníckej spokojnosti O2 (CSI) vzrástol na hodnotu 81,3. Tým spoločnosť výrazne zvýšila svoj náskok pred konkurenciou.

Vyššie výnosy aj ARPU

Výnosy spoločnosti Telefónica O2 Slovakia v domácej mene (EUR) vzrástli v prvom polroku 2009 medziročne o 48 %. Výnosy na zákazníka (ARPU) dosiahli v tomto období 25 EUR pri zákazníkoch s fakturovanými službami a 8 EUR pri zákazníkoch predplatených služieb. Celkový nárast výnosov je výsledkom pokračujúceho rastu zákazníckej základne vďaka úspechu ponuky O2 Fér u slovenských zákazníkov.

Navýšenie základného imania

Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia sa stabilizovala na slovenskom trhu, čoho dôkazom je, že v priebehu prvého polroka bolo akcionármi schválené navýšenie základného imania spoločnosti na 200 miliónov EUR, čo potvrdilo dôveru skupiny Telefónica v slovenský trh a dlhodobé zámery jej pôsobenia na Slovensku. Do budúcnosti bude spoločnosť aj naďalej pozorne sledovať a reagovať na potreby slovenských zákazníkov a prinášať pre nich inovatívne a efektívne riešenia.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu