Sony Ericsson sa vývojom vizuálnej stránky značky a identity snaží o ďalší krok na ceste transformácie spoločnosti. Súčasne sa tým približuje ku materskej spoločnosti Sony Group, ktorá nový odkaz "make.believe" používa tiež.
Tlačová správa:
Bratislava, 3. septembra 2009 – Sony Ericsson dnes predstavil ďalší krok na ceste transformácie spoločnosti a uviedol zmeny vo svojej vizuálnej identite a hodnote značky. Účelom týchto zmien je vnímanie spoločnosti ako Communication Entertainment lídra na trhu. Spoločnosť rovnako predstavila nový odkaz “make.believe” v rámci celkovej komunikácie, čím sa ešte viac priblížila k svojej materskej skupine Sony Group.
“Spojenie komunikácie a zábavy bolo hlavným zámerom Sony Ericsson už od čias vzniku samotnej spoločnosti. “make.believe” zbližuje Sony Ericsson s ostatnými spoločnosťami Sony Group a odzrkadľuje ich spoločný cieľ – komunikáciu a zábavu. Úpravou našej značky a odkazom “make.believe” by sme radi našim zákazníkom ešte viac priblížili svet zábavy,” povedala Cathy Davies, Head of Brand Strategy v Sony Ericsson.
“Naša postupná transformácia biznisu dala základy pre nový Sony Ericsson a upravená značka je samozrejme súčasťou celej tejto stratégie. Viditeľný je aj posun v tom, ako plánujeme aj rozvíjame všetky činnosti, rovnako ako sme radi, že pomocou digitálnych a sociálnych mediálnych platforiem môžeme do procesu zapájať aj samotných zákazníkov,” povedal Lennard Hoornik, Head of Marketing v Sony Ericsson.
Vizuálne Sony Ericsson rozšíril vzhľad svojho “liquid identity” loga pridaním siedmich nových farebných variantov a navyše použitím “liquid energy” grafiky vychádzajúcej z loga. Spoločnosť sa rovnako zameria na otvorený prístup k užívateľom, aby im umožnila účasť na budovaní značky prostredníctvom interaktívnych digitálnych a sociálnych mediálnych kanálov.
Séria strategických marketingových kampaní na jeseň tohto roka uvedie upravenú vizuálnu identitu a vzhľad loga, navyše v spojení s odkazom “make.believe”. Zároveň bude prebiehať virálna kampaň “spark something” v rámci uvedenia nových telefónov Satio, Aino a Yari a globálnej kampane pri príležitosti sponzoringu 2010 FIFA World Cup.
Diskusia k článku: