O2: za rok viac než 140 000 zákazníkov O2 Fér

Telefónica O2 Slovakia pred rokom predstavila prelomový produkt O2 Fér. Dnes ho hodnotí ako úspešný aj vďaka číslu: 140 000 nových zákazníkov. Prvých 48 tisíc zákazníkov začalo využívať O2 Fér už v poslednom štvrťroku 2008. Ďalších viac než 92 tisíc zákazníkov sa rozhodlo pre túto službu v prvom polroku tohto roka.

Na dnešnom stretnutí s predstaviteľmi sme sa dozvedeli aj plány do budúcnosti. O2 plánuje podstatne rozšírený katalógový predaj mobilných telefónov. Ľudia budú mať k dispozícii až 150 rôznych modelov.

Pokrytie sieťou O2 je aktuálne na úrovni asi 91 - 92 % obyvateľstva (65 % územia) a nad zrušením národného roamingu sa zo strany Telefónica O2 Slovakia neuvažuje. Rovnako sa v blízkej budúcnosti neočakávajú zmeny v technológií. Zatiaľ sa uspokojme s GSM (GPRS, EDGE).

O2 prejavilo aj uspokojenie so záujmom o službu O2 Data Neobmedzene. Aktuálne evidujú niekoľko desiatok tisíc používateľov služby, presné číslo firma zverejniť nechce.

Tlačová správa:

Bratislava, 4. september 2009 - Ponuka O2 Fér si za rok získala viac ako 140 tisíc nových zákazníkov, ktorí podľa prieskumov patria k najspokojnejším. Táto ponuka po roku od svojho uvedenia na trh od základu zmenila pravidlá mobilnej komunikácie na Slovensku. Hlavnými princípmi mobilného telefonovania sa stali férovosť, jednoduchosť a transparentnosť. Férovosť priniesla zrušenie povinných mesačných poplatkov pri faktúrovaných službách, takže zákazníci platia vždy len za to, čo naozaj využívajú. Transparentnosť a jednoduchosť znamená rovnaké ceny za volania cez deň aj v noci, cez pracovné dni aj cez víkendy, na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR. Rovnaké výhody patria všetkým, bez ohľadu na to, či si dobíjajú kredit, alebo za využité služby platia na základe faktúry.

„Teší nás, že sa nám s O2 Fér za rok podarilo od základu zmeniť pravidlá mobilného telefonovania. Ponuku sme pripravili podľa prieskumov, v súlade s tým, čo slovenskí zákazníci očakávali. Ide o transparentné mobilné telefonovanie a férový prístup zo strany operátora. Po roku sme získali viac ako 140 tisíc nových zákazníkov, ktorí podľa prieskumov patria k najspokojnejším Stalo sa tak aj napriek tomu, že za uvedené obdobie malo O2 najmenší podiel reklamy spomedzi všetkých operátorov. S O2 Fér sa nám navyše podarilo vyhrať vianočnú kampaň a v roku 2009 ako jediný mobilný operátor na slovenskom trhu rastieme. Som presvedčený, že s touto trvalou a transparentnou ponukou budeme úspešní aj naďalej,“ uviedol generálny riaditeľ Telefónica O2 Slovakia Juraj Šedivý.

O2 Fér získalo najviac nových zákazníkov

Ponuka O2 Fér získala za prvý rok svojej existencie najviac nových zákazníkov spomedzi všetkých ponúk mobilných operátorov na slovenskom trhu. Prvých 48 tisíc zákazníkov začalo využívať výhody transparentných a férových služieb už v poslednom štvrťroku 2008. Ďalších viac ako 92 tisíc zákazníkov sa rozhodlo pre O2 Fér v prvom polroku tohto roka.

O2 má najspokojnejších zákazníkov

Zákazníci O2 sú v súčasnosti tými najspokojnejšími a najvernejšími spomedzi zákazníkov mobilných operátorov na Slovensku. Index zákazníckej spokojnosti O2 (CSI) vzrástol v 1. polroku 2009 o 1,8 bodu na hodnotu 81,3. Vyplýva to z výsledkov dlhodobého prieskumu zákazníckej spokojnosti za prvý polrok 2009 realizovaného renomovanou agentúrou. Index CSI je vypočítaný z odpovedí zákazníkov na tri otázky týkajúce sa ich spokojnosti: celkovú spokojnosť s operátorom, dosahovanie očakávaní a priblíženie sa ideálu. Podľa aktuálnych výsledkov prieskumu O2 víťazí vo všetkých troch oblastiach nad konkurenčnými operátormi.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu