Súťaž slovenských mobilných aplikácií – AppsRulezz 2011

Mobilné aplikácie používa snáď každý majiteľ mobilného zariadenia. Pomáhajú, zjednodušujú a spríjemňujú nám každodenný život. Pôvodných slovenských aplikácií je zatiaľ ako šafránu.

Teraz majú slovenskí vývojári šancu ukázať, čo zaujímavé vedia vytvoriť a skúsiť osloviť nielen odbornú porotu, ale i bežných používateľov. Mnohé firmy už pochopili, že aj mobilný telefón môže byť efektívnym pomocníkom pri oslovovaní potenciálnych klientov.

Súťaž AppsRulezz chce podľa slov organizátorov nájsť a oceniť tie aplikácie, ktoré svojou kreativitou a nápaditosťou pomáhajú značkám "dostať sa do vreciek" svojich zákazníkov. Hodnotiť bude nielen porota, ale dať svoj hlas môže každý, kto navštívi stránku apps.rulezz.sk. Tri aplikácie z každej kategórie, ktoré budú mať najväčší počet "Like" hlasov, postúpia na shortlist automaticky.

Tlačová správa

Dňa 26. mája 2011 sa uskutoční vyhlásenie víťazov prvého ročníka súťaže o najlepšie slovenské mobilné aplikácie AppsRulezz 2011. Vývojári môžu svoje aktívne aplikácie vytvorené pre akúkoľvek mobilnú platformu bezplatne prihlasovať ešte do 15. mája 2011.

V prvom ročníku súťaže budú aplikácie vyhodnocované v kategóriách Brandované a Nebrandované, bez bližšej kategorizácie. Dôležitá nie je ani platforma pre ktorú bola daná aplikácia vyrobená, rozlišovať sa bude iba to, či je určená pre smartfóny a / alebo pre tablety. Jedinou podmienkou je, aby bola aplikácia vytvorená slovenskými vývojármi a bola dostupná v príslušnom app store.

Shortlistované práce budú odprezentované v programe odbornej konferencie o mobilnom marketingu MobileRulezz 2011, ktorá sa uskutoční dňa 26. mája a víťazi budú slávnostne vyhlásení na večernej afterparty . Jedenásť člennú porotu, ktorá rozhodne o víťazoch, tvoria odborníci z reklamných či digitálnych agentúr, nezávislí konzultanti a odborní žurnalisti.

"Veríme, že aj prostredníctvom tejto súťaže sa nám podarí nájsť a oceniť najlepšie práce, aké na Slovensku doposiaľ v tejto oblasti vznikli. Trh aplikácií vo svete narastá geometrickým radom a inak to nebude ani na Slovensku. Dúfame, že prvým ročníkom AppsRulezz inšpirujeme marketérov, ale aj klientov, aby sa zamerali na potenciál využitia mobilných telefónov vo svojom marketingu a komunikácii, pretože mobil majú potenciálni zákazníci neustále vo vrecku," približuje myšlienku súťaže Peter Šebo, organizátor AppsRulezz 2011.

Súťaž AppsRulezz 2011 je organizovaná v súvislosti s odbornou konferenciou o mobilnom marketingu MobileRulezz 2011, ktorá sa v bratislavskej Design Factory uskutoční dňa 26. mája 2011.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu