Slovak Telekom začína v priebehu júla automaticky a ako štandard ponúkať elektronickú faktúru všetkým novým a prolongujúcim zákazníkom, ako aj tým, ktorí si aktivujú alebo zmenia niektorú zo služieb. Cieľom tejto zmeny je čo možno najväčšej skupine zákazníkov služieb fixnej i mobilnej siete poskytnúť výhody elektronickej faktúry a prispieť tak k ochrane životného prostredia.
Využívanie elektronickej faktúry ostáva pre všetkých zákazníkov bezplatné. O aktivácii a využívaní elektronickej faktúry a jej benefitoch bude zákazník informovaný priamo v predajni alebo na linke Centra služieb zákazníkom.
V prípade, že zákazník si elektronickú faktúru nebude želať, môže bez akýchkoľvek dodatočných poplatkov využívať naďalej tradičnú papierovú formu faktúry.
Elektronická faktúra je plnohodnotný daňový doklad. Zákazník si ju nájde v e-maili alebo na portáli spoločnosti vo svojej osobnej zóne. Tento pohodlný spôsob doručenia prináša zákazníkom oproti tradičnej forme faktúry viaceré benefity:
- rýchlosť vystavenia a doručenia bez ohľadu na to, kde sa zákazník nachádza
- možnosť pohodlnej úhrady cez platobné nástroje bankových inštitúcií priamo kliknutím do faktúry fixných služieb alebo zo zákazníckej zóny na internete
- možnosť kontroly úhrad posledných faktúr
- prehľadná on-line archivácia
- notifikácia o vystavení novej faktúry
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: