O2: hospodárske výsledky za prvých deväť mesiacov 2011

Telefónica Slovakia dosiahla za prvé tri kvartály 2011 medziročný nárast výnosov o 44 %, ktoré k 31. septembru 2011 predstavovali 113,2 miliónov eur. K uvedenému dátumu vzrástla aj zákaznícka báza spoločnosti o 38,1 % na takmer 1,079 miliónov zákazníkov. O2 zároveň dosiahlo v troch kvartáloch 2011 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA).

Čistý prírastok aktívnych zákazníkov tak od začiatku roka 2011 predstavoval takmer 199 tisíc. Za týmto nárastom stál 28,2 % medziročný nárast zákazníkov predplatených služieb na vyše 634 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov fakturovaných služieb vzrástol medziročne o 55,3 % na takmer 445 tisíc. Podiel zákazníkov faktúrovaných služieb tak stúpol medziročne o 4,6 percentuálneho boda na takmer 41,2 %.

Prečítajte si: O2: hospodárske výsledky za prvý polrok 2011 (27. 7. 2011)

Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v tomto období výšku 8,5 €, ARPU u zákazníkov platiacich na základe faktúry predstavoval 17,7 €.

Koncom septembra 2011 pokrýval mobilný operátor Telefónica Slovakia vlastnou sieťou už

94,9 % populácie Slovenska. Toto pokrytie umožnilo realizovať 90 % volaní vo vlastnej sieti. Zvyšných 10 % volaní sa zrealizovalo v režime národného roamingu. Podiel hovorov vo vlastnej sieti sa tak medziročne zvýšil o 1 percentuálny bod.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu