Náš čitateľ s prezývkou ban nás informoval o svojom zaujímavom probléme so signálom virtuálneho operátora FunFón, ktorý využíva sieť mobilného operátora Orange.
Asi pred mesiacom si preniesol číslo z Orange do siete FunFón. Posledné dva týždne sa objavili problémy so stratou signálu. Bežne mu chodia SMS-ky s oznámením, že sa mu niekto pokúšal dovolať, pričom telefón nezvonil a na displeji sa zobrazuje plný signál. Prípadne má sám problém uskutočniť hovor pre chybu siete.
Na zákazníckej infolinke opísal svoj problém a po technickom šetrení ho informovali, že býva v lokalite so slabším signálom, hoci všetky telefóny v domácnosti ukazujú plný stav signálu a predtým nikdy podobné problémy nemal a býva v širšom centre okresného mesta.
Po otázke, ako je možné, že sa bez problémov môže dovolať na mobil s číslom v sieti Orange, keď má mobil položený vedľa telefónu so SIM kartou z FunFónu, ktorý je v tom istom čase nedostupný, operátorka na infolinke to vysvetlila tým, že FunFón je virtuálny operátor a preto má horší signál ako Orange.
Stretli ste sa s podobným problémom aj vy? Ako ste spokojní so silou signálu pri využívaní služieb operátora FunFón? Budeme radi, keď sa vyjadríte v diskusii pod článkom.
Diskusia k článku: