Tatra banka prináša mobilnú aplikáciu Čítačka

Tatra banka vypočula hlasy svojich nespokojných klientov, ktorí sa cítili obmedzovaní používaním čítačky a platobnej karty potrebnej na autorizáciu transakcií a pre prácu s účtom. Od 2. januára 2012 prináša banka novú aplikáciu Čítačka pre takmer všetky druhy mobilných zariadení. Poskytuje vyšší komfort a jednoduchšie používanie. Poslúži aj pri mobilnom internet bankingu, kde je autorizácia cez čítačku a kartu nutnosťou.

Prečítajte si: Android TIP: internet banking od Tatra banky (21. 12. 2011)

Aplikácia je zatiaľ dostupná pre telefóny s podporou Java a pre smartfóny BlackBerry. V najbližších dňoch bude k dispozícii aj pre OS Android a iOS. Operačný systém Windows Phone sa na stránke banky nespomína. Aplikácia Čítačka má rovnaké funkcie ako pôvodná fyzická čítačka, avšak jednotlivé operácie sa nepotvrdzujú zadaním PIN kódu k platobnej karte, ale heslom, ktoré ste si používateľ zvolí a ktoré sa zadáva len pri spustení aplikácie.

Čítačka je neprenosná, to znamená, že je viazaná len na klienta, ktorý si ju stiahol a inicializoval do svojho mobilného telefónu. V jednom mobilnom telefóne je možné mať len jednu aplikáciu pre jedného klienta.

Aplikáciu si stiahnete na stránke www.tatrabanka.sk, kde nájdete aj pokyny na inštaláciu. Inštalovať môžete priamo cez svoj webový prehliadač v mobilnom telefóne alebo cez počítač. Po inštalácii je potrebné zavolať na kontaktné centrum Dialog a vyžiadať si aktivačnú SMS správu. Po doručení SMS sa inicializácia aplikácie spustí automaticky do niekoľkých minút.

Zdroj: www.tatrabanka.sk

Diskusia k článku:

Začať diskusiu