Hudobná služba MusicJet ponúka používateľom prístup k rozsiahlej databáze domácej i zahraničnej hudby. K tomu dostane zákazník 1 GB dát na streamovanie hudby, sťahovanie playlistov a prezeranie internetu.
Prečítajte si: Orange: nová služba MusicJet (21. 9. 2012)
Pred časom nás jeden čitateľ informoval o probléme s výpadkom dátových služieb poskytovaných v rámci MusicJet-u na predplatených SIM kartách Prima a FunFón. Na niektorých sa spojenie síce vytvorilo, no žiadne dáta neboli prenášané a nepodarilo sa pripojiť na internet.
Na iných kartách bolo spojenie dostupné, ale napriek aktívnej službe bol prenos dát spoplatňovaný až vyčerpania kreditu. Po kontaktovaní zákazníckej linky operátor aktiváciu služby potvrdil a dodal, že na uvedených SIM kartách napriek aktivácii nie je služba aktívna. Problém bol presunutý na technické oddelenie, ktoré sa ani po dvoch týždňoch nevyjadrilo.
Keď sme sa snažili k vzniknutému problému získať oficiálne stanovisko Orangeu, dostali sme vyjadrenie: "…tento problém sme postrehli a intenzívne ho riešime. Dotknutých zákazníkov budeme samozrejme kompenzovať a za nepríjemnosti sa ospravedlňujeme".
Prešli dva týždne a ako sme zistili, nič sa nevyriešilo, problém stále pretrváva. Dokonca náš čitateľ dostal na zákazníckej linke informáciu, že už nebude možné využívať dáta aj na sťahovanie ľubovoľného obsahu, ale iba v súvislosti so službou MusicJet.
A práve výhodou služby MusicJet je možnosť využívať 1 GB dát nielen na počúvanie hudby, ale aj na prezeranie internetu. Podľa informácií z infolinky Orangeu tomu bude pravdepodobne od nového roka koniec. Dáta v rámci služby sa už nebudú môcť ľubovoľne používať, ale poslúžia iba na počúvanie a sťahovanie hudobného obsahu v rámci služby, ktorá má dostať nový názov Orange Hudba.
Na nové vyjadrenie operátora k dlhodobému problému s predplatenými kartami už niekoľko dní čakáme. Zaznamenali ste aj vy problém s internetovým pripojením a miznúcim kreditom? Budeme radi, keď sa vyjadríte v diskusii pod článkom.












Diskusia k článku:
funboy 11.11.2012 - 09:58
MusicJet sa oplatí si predplatiť http://www.ohudbe.sk/musicjet/kupony zdá sa že s MusicJetom si naozaj užije kopec zábavy asi každý :-)
Vseved11.11.2012 - 10:25 Trvalý odkaz
to sa este najdu masochisti, co maju primu?
Bonyek@azet.sk11.11.2012 - 14:42 Trvalý odkaz
Synovec "si kúpil" 24-25.10 novú Prima kartu, aktivoval som mu tam MJ a stiahlo mu to poplatok 8,90-EUR napriek prvej "BEZPLATNEJ" :-) aktivacie. Hneď som volal na zák.linku že niekde nastal problem, operator tvrdil že prvá bezplatná aktivacia platí len pre paušalné služby kým som ho nepresvedčil o opaku, ;-) ospravedlnil sa a poslal to na prešetrenie technikom, s tým že ma po vyriešeni bude kontaktovať. :-)
29.10 mi poslali tak takúto "len" SMS odpoveď;
"Vazeny zakaznik, Vas technicky problem nahlaseny 25.10.12 bol odstraneny (Orange - 905)"
No kdeže neopravnene strhnuty kredit vrateny nebol, volal som tam znova s otázkou že ako to teda vyriešili.? Že službu už máte aktivovanú a funkčnú.! Vravím mu že s tým problem na tomto čísle ani nebol, tu sme riešili neopravnene strhnutý kredit a nie funkčnosť.! Dal to na ďalšie prešetrenie.
31.10 som obdržal ďalšiu SMS, teraz už v správnom zmení;
"Vazeny zakaznik, Vas technicky problem nahlaseny 25.10.12 bol odstraneny. Nespravne uctovany kredit 8.90 eur Vam bol vrateny. (Orange - 905)"
Táto nová Prima karta bola "len" taká testovacia, :-) kdeže problémy som/sme v článku spomínaného charakteru zaznamenali už od začiatku októbra, s počiatku "len" nemožnosťou pripojiť sa, neskôr aj miznucim kreditom pokračujúc samovoľnou deaktivaciou. Opakovaná aktivacia síce prebehla (za plný poplatok samozrejme) korektne, no po necelých 2-týždňoch nastal problem znova, a kredit bol stiahnutý na nulovú hodnotu.
5.11 mi poslali ďalšiu SMS;
"Vazeny zakaznik, Vas technicky problem nahlaseny 23.10.12 bol odstraneny (Orange - 905)"
Volal som tam znova s otázkou že ako bol problem odstraneny.? No že problem je v tom že aj keď je služba aktívna, nemám kredit a služba(MJ/internet) mi preto nefunguje.! :-):-):-):-) Vravím mu že funguje, len odrátava kredit aj keď by nemálo.! Pozrel sa a že máte pravdu, kredit Vám bol stiahnutý za prenos dát cez APN internet, teda posuniem to späť technikom s poznámkou že došlo k jednoznačne chybnému účtovaniu na ich strane a nech už nesiešia ako, prečo, kedy k tomu došlo, len nech vratia späť nesprávne účtovaný kredit.! Ja sa Vám ešte dnes do hodiny ozvem. Dodnes sa tak Nestalo, včera som ale mal neprijatý hovor zo zák.linky, večer som tam teda volal že aké prekvapenie pre mňa pripravili tentokrát.? Ona že, mám tu odpoveď od technikov a služba Vám preto nefunguje lebo 6.11 skončila jeho platnosť.! Pýtam sa že odkedy bola platná/aktivovaná.? Že 16.10.! A aká je doba platnosti.? Jaj, ospravedlňujem sa, idem to preposlať späť technikom. :-) :-) :-) :-)
Bonyek@azet.sk11.11.2012 - 14:50 Trvalý odkaz
Vseved,
Ale Prima už má nový cenník ;-) a už aj ten "vysnívaný" CLIP sa dá aktivovať zadarmo(aj na starých kartách) ;-)
Rastislav.j12.11.2012 - 10:08 Trvalý odkaz
Bonyek
hádam nechceš, aby ti náš najšpičkovejší operátor (nech už je to ktorýkoľvek) poskytoval služby v súlade s cenníkom a jeho VOP :-)