Ako je v O2 bežné, spätnej väzby sa nebojíme, práve naopak, už teraz sa na ňu tešíme, aby sme mohli O2 Guru Poradňu naozaj našiť na mieru vašim potrebám.
Našou najhorúcejšou novinkou je služba O2 Karty v mobile, služba vďaka ktorej budete môcť odteraz platiť mobilom. Ak ste sa už prelúskali tlačovou správou a prvými komentármi a stále máte málo, tak sa na to môžeme pozrieť spolu.
Pozrime sa teda, čo potrebujete na to, aby ste mohli realizovať bezkontaktné platby mobilom. Na využívanie služby potrebujete mobil, ktorý podporuje technológiu NFC, SIM kartu, bežný účet v Tatra banke a stiahnutú mobilnú aplikáciu v telefóne.
Mobil, respektíve smartfón s operačným systémom Android, musí podporovať technológiu NFC (Near Field Communication) a byť certifikovaný spoločnosťou VISA. Čo to NFC vlastne je? Isto ste počuli o rôznych audio doplnkoch pre mobily, ku ktorým priložíte mobil a automaticky sa spárujú. Určite poznáte karty, ktoré vám len priložením otvárajú dvere a pod. Všetko toto je založené na bezkontaktnej NFC technológii. Nemusíte nič ťukať, vyhľadávať a párovať. Nová služba O2 Karty v mobile je teda službou, ktorá umožní bezkontaktné platenie mobilom. Veľmi sa tešíme, že len niekoľko mesiacov po tom ako sme na slovenský trh priniesli internet 4G môžeme teraz ponúknuť ďalšiu technologickú novinku.
Druhou veľmi potrebnou položkou k bezkontaktnému plateniu mobilom je špeciálna SIM karta. Ako už isto tušíte, je mierne odlišná od tej, ktorú aktuálne používate. Bude teda nutná návšteva O2 Predajne, aby sme vám ju mohli vymeniť za NFC SIM kartu. Na túto novú špeciálnu SIM kartu sa treba pozerať ako na nový druh platobnej karty.
Treťou podmienkou je účet v Tatra banke. Ak ste už klientom, tak máte o jednu návštevu menej. Stačí zavolať na Dialog a nadiktovať unikátny 10-miestny kód, ľudovo nazývaný aj Tatra banka ID, ktorý je na vašej novej SIM kart, aby sa SIM karta spojila s účtom. Ak klientom ešte nie ste, zastavte sa na niektorej z pobočiek Tatra banky. K účtu je potrebná aktivácia bankového produktu Mobilné platby.
Poslednou nutnou náležitosťou je samozrejme spomínaná mobilná aplikácia. S jej inštaláciou vám pomôžeme my, O2 Guru, na predajni. Stiahnuť si ju môžete z obchodu Google Play.
Tak, teraz stačí prepojiť mobil, SIM kartu, aplikáciu a účet a môžete bezkontaktne platiť a peňaženku môžete nechať doma. Pri drobných nákupoch do 20€ stačí váš mobil priložiť k terminálu. Nad 20€ stačí zadať PIN kód na mobile. Je to jednoduché, rýchle a bezpečné.
A ak by ste mali akékoľvek otázky, tak nás príďte navštíviť na predajni. Alebo nám napíšte na fórum alebo na facebook.












Diskusia k článku:
Rastislav.j 17.01.2013 - 13:35
Obávam sa, že kým to bude : - u jednej banky - u jedného operátora - na dvoch mobiloch - spoplatnené navyše - potrebné navštíviť predajňu operátora tak to veľa zákazníkov neosloví