O2: nová služba Analýza spotreby pre firemných zákazníkov

O2 prináša pre biznis klientelu novú bezplatnú službu pod názvom Analýza spotreby. Prostredníctvom nej získavajú zákazníci nový pohľad na štruktúru svojich telekomunkačných nákladov.

Miesto hrubých informácii prináša Analýza spotreby zrozumiteľný prehľad za celú firmu, ako aj rýchly prístup k detailom. Webová aplikácia okrem iného prehľadne rozdeľuje náklady spojené s využívaním telekomunikačných služieb na súkromné a firemné účely a umožňuje tak efektívne nastavenie pravidiel firmy o využívaní mobilných telefónov.

Služba je určená pre väčšie firmy a dostupná pre zákazníkov od troch SIM kariet s platbou na faktúru.

"Podľa posledného prieskumu ušetria firemní zákazníci prechodom do O2 v priemere viac ako tretinu nákladov na komunikáciu. S novou službou Analýzy spotreby získavajú nad nákladmi detailný prehľad a zároveň aj nástroj na ďalšiu optimalizáciu telekomunikačných služieb," uviedla hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.

“O2Online aplikácia Analýza spotreby umožňuje:

- inteligentné rozdelenie telekomunikačných nákladov na súkromné a firemné, bez potreby nastavovania majiteľa telefónnych čísel

- vytváranie štruktúr podľa potreby firmy (fakturačný profil a nákladové strediská)

- rozdelenie a priraďovanie nákladov jednotlivým používateľom, nákladovým strediskám a fakturačným profilom

- pohľad na náklady v absolútnych hodnotách (minúty/SMS/MMS/MB) a zároveň aj vo finančnom vyjadrení po zohľadnení všetkých zliav a bonusov

- reporty, štatistiky a vizualizácie podľa potrieb s rýchlou možnosťou sledovania výkyvov

- súhrnný manažérsky report, ktorý poskytuje prehľad o využívaní telekomunikačných služieb v rámci firmy s odporúčaniami na optimalizáciu na úrovni celej firmy

Analýzu spotreby nájdete na webovej stránke operátora v sekcii Moje O2 po prihlásení sa bezpečnostným kódom.

Z posledného prieskumu agentúry Ipsos, ktorého zadávateľom bola spoločnosť O2 Slovakia, vyplýva, že firemní zákazníci ušetrili prechodom do O2 priemerne až 37 % nákladov. 80 % dopytovaných zákazníkov deklarovalo úsporu, 12 % sa nevedelo vyjadriť a len 8 % platí približne rovnako alebo viac. Podľa agentúry Ipsos sú firemní zákazníci O2 najspokojnejšími na trhu a okrem úspory vnímajú aj benefity neviazanosti a férového prístupu. Až 72% zákazníkov by odporučilo svojho operátora známym a obchodným partnerom.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu