Čínsky výrobca sa pred pár dňami pochválil výbornými výsledkami. Za prvých šesť mesiacov tohto roka dodal na svetový trh spolu 64,2 miliónov zariadení, z toho 34,27 miliónov smartfónov. Medziročne ide o 62 % nárast.
Len v druhom štvrťroku dodal na trhy v Európe, Ázii, Latinskej Amerike, na Strednom východe a v Afrike celkom 20,65 miliónov chytrých telefónov, čo predstavuje o 85 % viac než v rovnakom období minulého roka. A predaje majú ďalej rásť.
Podľa výskumu Kantar Worldpanel ComTech vzrástol na piatich hlavných európskych trhoch (Veľká Británia, Nemecko, Francúzsko, Taliansko a Španielsko) predaj o 123 %. V súčasnej dobe má Huawei na nemeckom a španielskom trhu 3 % podiel a v blízkej budúcnosti ho chce zvýšiť na 5 %.
Za pozitívnymi číslami stoja aj výborné predajné výsledky vlajkových lodí Huawei Mate 2 4G a Ascend P7, ktoré si získali popularitu medzi zákazníkmi po celom svete. Necelé dva mesiace po svojom globálnom uvedení na trh boli v 70-tich krajinách predané takmer dva milióny smartfónov Ascend P7.
Najnovšie spojil Huawei svoju značku s londýnskym klubom Arsenal, a pre fanúšikov futbalu priniesol špeciálnu edíciu úspešnej pé sedmičky. Úspech slaví i model Ascend G6, ktorý príjemne prakvapil aj nášho recenzenta Matúša.
Huawei Ascend G6 - vydarená imidžovka pre nenáročnýchRecenzia cenovo dostupného smartfónu s pekným 4,5'' displejom, dostatočným výkonom a svižnými reakciami. Nedostatky sa hľadajú naozaj ťažko. |
V druhej polovici roka sa chce Huawei naďalej venovať rozvoju inovatívnych technológií a plánuje priniesť na trh nové prémiové modely strednej a vyššej triedy s podporou LTE sietí.
Zdroj: consumer.huawei.com
Diskusia k článku: