O2 dnes oslavuje ôsme výročie svojho pôsobenia na slovenskom trhu. Počas tejto doby zmenilo zaužívané pravidlá mobilného telefonovania, ktoré na trhu do jeho príchodu vládli. Najdôležitejšími udalosťami, ktoré samotní zákazníci najviac oceňujú je zrušenie viazanosti, zasadenie sa o čo najjednoduchší prenos telefónneho čísla, zrovnoprávnenie cien pri platbe na faktúru a dobíjaní kreditu, či zrušenie roamingu v Českej republike.
”Osemročné pôsobenie O2 na slovenskom trhu je v znamení neustáleho rastu. Flexibilná a moderná spoločnosť si už pri svojom príchode stanovila základné hodnoty, ktorými sa riadi pri tvorbe ponúk a prístupe k zákazníkom. Sú nimi férovosť, transparentnosť a jednoduchosť. Tieto základné princípy ocenili najmä zákazníci, ktorí svoj súhlas vyjadrujú nielen používaním služieb, ale aj zapájaním sa do ankiet, ktoré O2 pravidelne vyhráva. Vďaka patrí teda najmä našim takmer 1,7 mil. zákazníkom a už dnes môžeme sľúbiť, že pre nich aj v nasledujúcich rokoch pripravíme služby, ktoré skutočne využijú, a ktoré budú pomáhať pri každodenných aktivitách,” uviedol generálny riaditeľ O2, Martin Vlček.
Aké sú najdôležitejšie míľniky O2 na Slovensku?
- 2. 2. 2007 odštartovalo O2 komerčnú prevádzku. Postupne predstavilo komplexnú ponuku predplatených a zmluvných služieb.
- 4. 9. 2008 predstavilo novú ponuku O2 Fér, ktorou operátor od základu zmenil pravidlá mobilného telefonovania na Slovensku. Hlavnými princípmi mobilného telefonovania sa stali férovosť, jednoduchosť a transparentnosť. O2 zrušilo viazanosť pre všetkých rezidentných zákazníkov a zároveň ako prvé prinieslo dáta na predplatenej karte. A zrušilo malé písmenka v reklame.
- 1. 12. 2009 privítalo O2 jubilejnú 500-tisícu zákazníčku v Trnave, ktorá získala volania počas 5 rokov zdarma.
- 25. 8. 2010 ako prvý mobilný operátor na Slovensku realizovalo O2 v auguste v Banskej Bystrici testovanie technológie LTE. Úspešné testovanie prebiehalo do 31. augusta 2010.
- 9. 9. 2010 prinieslo O2 pre podnikateľov prvý program s automaticky klesajúcou tarifou a cenovým stropom O2 Moja Firma. To znamená, že čím viac podnikatelia a firmy telefonujú, tým menej platia za minútu hovoru a nezaplatia ako reálne prevolajú, pričom nikdy nepresiahnu stanovený strop.
- 20. 6. 2011 začalo O2 postupne zapínať svoju vlastnú 3G sieť, ktorá v apríli 2015 bude pokrývať 65 % populácie.
- 27. 6. 2011 privítalo O2 svoju milióntu zákazníčku v Košiciach.
- 23. 4. 2012 predstavil operátor nový O2 Paušál, prvý skutočne neobmedzený program na Slovensku, s neobmedzenými volaniami a SMS správami a bez viazanosti. S bonusom na telefón a volaniami do všetkých sietí na Slovensku a v súčasnosti aj do všetkých krajín Európskej únie za slovenské ceny.
- 2. 8. 2012 odštartovalo O2 prvú pilotnú komerčnú prevádzku najrýchlejšieho internetu na technológii LTE vo vybraných obciach západného Slovenska.
- 14. 1. 2013 spolu s Tatra bankou priniesli zákazníkom na Slovensku prvé bezkontaktné platby mobilom prostredníctvom technológie NFC (Near Field Communication).
- 1. 2. 2013 umožňuje O2 telefonovať za slovenské ceny do krajín Európskej únie všetkým zákazníkom programov O2 Paušál, O2 Fér a O2 Moja Firma.
- 9. 4. 2013 môžu všetci zákazníci s najpopulárnejším programom O2 Fér volať na viac než 1,5 mil. telefónnych čísel v sieti O2 zadarmo už po 1. minúte.
- 11. 11. 2013 je O2 medzi veľkými firmami najlepším zamestnávateľom na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov štúdie Best Employers Slovensko, ktorú realizovala spoločnosť Aon Hewitt. V roku 2014 túto cenu O2 opäť obhájilo.
- 10. 6. 2014 sú zrušené roamingové ceny v ČR. Všetci zákazníci slovenského O2 volajú, posielajú správy a používajú dáta v Českej republike za slovenské ceny.
- 13. 1. 2015 už 6-krát za sebou vyhralo O2 anketu TECHBOX roka 2014 v kategórii Mobilný operátor (2014, 2013, 2012, 2011, 2010 a 2009)
Pozn. redakcie: O2 patrí k spoločnostiam, ktoré načúvajú hlasom svojich zákazníkov. Tí majú možnosť spoluvytvárať služby firmy tým, že môžu zaslať nápad na novú službu, prípadne skvalitnenie už poskytovaných služieb cez formulár na stránke www.napady.o2.sk. Tu môžete za zverejnené nápady a návrhy aj hlasovať. O2 charakterizujú i modré maňušky a vtipné reklamy. Ktorá je tá vaša naj? Medzi naše obľúbené patrí let maňušky do vesmíru.
Zdroj: tlačová správa














Diskusia k článku:
Peter Čapkovič 02.02.2015 - 17:04
Tento článok je snad na všetkych weboch a Fb a pod, ale všade prevažuje minimalne 80-85% nespokonjnosť najma s pokrtim a internetom.. Ale za tu cenu... Neviem nemal som, bežim an Orange a spokojnosť...
Lumiak62502.02.2015 - 17:11 Trvalý odkaz
O2 sa nezasadilo o prenos čísla. Prenos čísla nariadila EK regulátorom v krajinách EÚ. O2 doteraz nedokončila 3G sieť. V 3G sieti nemajú HSPA+. 4G je v 3 dedinách a na pár uliciach v BA a KE. Jedine čo O2 zmenila boli dáta na predplatenkách, volania do EÚ a zrušenie roamingu v CZ. Inak ich konkurencia stihla prevalcovať a so 4G je na tom lepšie aj 4 mobilný operátor Swan, ktorý zatiaĺ nespustil služby.
huje®02.02.2015 - 17:36 Trvalý odkaz
• Ani jeden náš operátor podľa tvojej metodiky nedokončil 3G sieť.
• Swan nikoho neprevalcoval. Nikoho. Už ti to napísalo toľko ľudí, žeby si to už mohol konečne pochopiť Lubomír. Kde si urobil chybu vo svojich kázňach o spustení služieb Swanu do konca januára hoci aj na pár uliciach a troch dedinách? Už to mám: nespomenul si rok :-D
• Ak ti O2 nevyhovuje, mal by si zredukovať svojich 6 SIM kariet. Ak nič iné, ušetril by si životné prostredie.
[img]http://1.bp.blogspot.com/-b12B4rG_nEc/UFJdtK5cveI/AAAAAAAAACI/Ui_MnCjhs…]
• Gratulacje O2
Milenec02.02.2015 - 19:45 Trvalý odkaz
No nevím Martine, že by sme si na to išli vypiť? Aspoň minerálku :-)
AdoP03.02.2015 - 00:39 Trvalý odkaz
prisiel, zvitazil, zostal. a ja som od nich odisiel. ked blbe tak blbe. no nie je samo o2 vo svojom blbeni. pohli svedomim konkurencie, to je dobre, ale po kratkom case na zakaznikov vyjst zmenou ponuky napr. net v mobile, bolo "ocarujuce". ~~cikať~~