Google zaviedol v najnovšej verzii operačného systému Android 13 nové pravidlá pre aplikácie tretích strán, ktoré nie sú stiahnuté z Google Play. Softvéru stiahnutého z Galaxy Store sa problémy netýkajú.
Aplikácia Huawei Health, ktorá je potrebná pre spárovanie a nastavenie nositeľných zariadení Huawei, nie je v obchode Play dostupná a sťahuje sa z Galaxy Store (tam ale problém nie je) alebo Huawei AppGallery, preto sa na ňu vzťahuje nové pravidlo, a tým vznikajú problémy so synchronizáciou notifikácií medzi zariadeniami. Riešenie však existuje.
Ak máte problém s doručovaním notifikácií do hodiniek, stačí dodržať tento postup:
- otvorte si v telefóne Nastavenia - Aplikácie
- vyhľadajte Huawei Zdravie (Huawei Health)
- rozkliknite možnosti a povoľte obmedzené nastavenia
- potom v mobilnej aplikácii Zdravie overte, či máte zapnuté povolenie pre zobrazovanie notifikácií
Hotovo. Smartfón a hodinky by sa mali po tomto postupe automaticky synchronizovať a opäť zobrazovať upozornenie.
Zdroj: Huawei
Diskusia k článku: