Pred niekoľkými mesiacmi nám napísal náš čitateľ, ktorý mal problém s prasknutým sklíčkom na nových Apple Watch tretej generácie. Kupované boli v autorizovanom obchode a s ich reklamáciou mal problém. Nakoniec mu hodinky vymenili kus za kus, no priebeh nebol taký hladký, ako by bol možno dnes.
Apple totiž priznal, že niektorí zákazníci môžu mať problém s prasklinami na displeji, ktoré sa postupne širia po obvode ciferníka. Spustil preto servisný program, ktorý sa týka hodiniek Watch Series 2 a Watch Series 3 s hliníkovou konštrukciou.
Majitelia dotknutých smart hodiniek môžu prísť do autorizovaného servisu, kde im displej do maximálne piatich pracovných dní bezplatne vymenia. Presný zoznam modelov nájdete na webe support.apple.com.
Servisný program odštartoval 30. augusta a trvá jeden rok, po tomto termíne už nárok na bezplatnú opravu mať nebudete. Hodinky nesmú byť staršie než tri roky od zakúpenia.
Zdroj: support.apple.com
Diskusia k článku: