Facebook predstavil nové logo pre svoju firemnú identitu

Nový vizuál mení farby podľa toho, ktorú dcérsku značku bude reprezentovať. V priebehu nasledujúcich týždňov by sa logo malo objaviť v Instagrame a WhatsAppe.

Najväčšia sociálna sieť prichádza s novým logom. Jeho cieľom je reprezentovať materskú spoločnosť Facebook, ktorá okrem iného vlastní aj Instagram a WhatsApp. Ide o menej výrazný textový vizuálny prvok, ktorý sa bude odlišovať rôznymi farbami. Modrá bude reprezentovať Facebook, zelená WhatsApp a ružová Instagram. 

Logo by sa malo objaviť počas nasledujúcich týždňov vo všetkých produktoch a marketingových materiáloch Facebooku. Jeho vedenie sa už dlhší čas snaží, aby bolo všetkým jasné, ktoré produkty vlastní. S tým súvisia aj drobné zmeny v názvoch aplikácií Instagram a WhatsApp, ku ktorým pribudlo spojenie “od Facebooku”. 

Sociálna sieť dodáva, že cieľom tohto snaženia je okrem iného informovať používateľov, že aplikácie majú zdieľanú infraštruktúru. Zároveň sa o ne stará viacero rovnakých tímov. Doteraz používal Facebook na zastupovanie spoločnosti vždy iba jednofarebné slovné spojenie. Od svojho založenia je však oveľa expanzívnejší. 

Zdroj: Facebook


 

Diskusia k článku:

Začať diskusiu