Všetkých päť divízií LG vytvorilo v Q3 2019 konsolidované tržby vo výške 15,7 biliónov kórejských wonov (12,30 mld. EUR), čo je o 0,27 miliardy KRW viac než pred rokom. Prevádzkový zisk medziročne narástol zo 748,8 miliárd na 781,4 miliárd KRW (612,07 mil. EUR).
V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka vzrástli tržby o 1,8 % a prevádzkové výnosy o 4,4 %, a to najmä vďaka silnému výkonu obchodných jednotiek pre domáce spotrebiče, domácu zábavu a obchodné riešenia. Straty v oblasti mobilnej komunikácie sa v tomto štvrťroku znížili.
Mobilná divízia zaznamenala v sledovanom období tržby vo výške 1,52 bilóna KRW (1,190 mld. EUR), čo je o 0,52 bil. KRW menej než vlani. Prevádzková strata sa medziročne mierne zvýšila, no výrobca upriamuje v tlačovej správe pozornosť na medzikvartálne zlepšenie, čo sa podarilo vďaka vyššej efektívnosti výroby a konsolidíácii nákladov. Počet dodaných smartfónov sme sa nedozvedeli.
(EUR = 1276,66 KRW; kurz NBS zo dňa 8. 11. 2019)
Zdroj: lgnewsroom.com
Diskusia k článku: