Jedna z najpopulárnejších streamovacích platforiem sa snaží skúmať rôzne ďalšie možnosti, ako osloviť ešte širšie publikum. Výsledkom toho je vstup Netflixu do herného sveta a ponuka titulov pre Android aj iOS.
Teraz však útočí na svoju cenovku a chce priniesť ešte lacnejšie predplatné pre tých, ktorým sa zdá jeho aktuálna cenová politka príliš drahá. Daňou za nižšie ceny však budú reklamy, kvôli ktorým streamovací gigant spája sily s Microsoftom. Má totiž záujem o jeho globálne technológie zamerané na predaj a lepšiu integráciu reklám.
Podľa Netflixu mu Microsoft ponúka flexibilitu, ktorú pri spustení nového predplatného hľadá. Obaja giganti sú zo spolupráce nadšení, aj keď je ešte len v začiatkoch. Preto dodávajú, že ich čaká ešte veľa práce.
Zdroj: netflix.com
Diskusia k článku: