Možno ste si už všimli, že apka Moje O2 zmenila dizajn ikony a jej názov. Farba sa zmenila z modrej gradientovej na tmavomodrú a v názve už je iba O2, nie Moje O2, ako dlhé roky. Cieľom tejto zmeny bolo podľa vyjadrení operátora priniesť zákazníkom jednoduchšiu zapamätateľnosť názvu aplikácie a jej výraznejšiu vizuálnu rozpoznateľnosť vo virtuálnom prostredí.
Zároveň sa pozrel na dáta a spätnú väzbu od zákazníkov a zjednodušil prihlasovanie do aplikácie. Po novom sa bude dať prvýkrát prihlásiť zadaním jednoduchého 4-miestneho číselného kódu.
Zákazníci si budú môcť otvoriť O2 aplikáciu do dvanástich týždňov od posledného prihlásenia bez toho, aby museli vypĺňať akékoľvek údaje. Okrem mobilnej aplikácie môžu zákazníci aj naďalej využívať zákaznícku zónu Moje O2 na webe o2.sk/moje-o2.
Súčasťou aplikácie je okrem iného funkcionalita Nevolajte mi, s ktorou si môžete aktívne zablokovať nevyžiadané predajné volania. Od augusta tohto roka, odkedy musia prevádzkovatelia predajných volaní používať predvoľbu 0888, majú k dispozícii nový nástroj zákazníci O2, Radosti aj Tesco mobile.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: