O2 v prvých troch kvartáloch 2021: nárast počtu zákazníkov, vyšší zisk (hospodárske výsledky)

Operátor zverejnil svoje výsledky hospodárenia za prvých deväť mesiacov tohto roka. Počet zákazníkov medziročne vzrástol o takmer 3 %, zisk o 10 %.

Výnosy skupiny O2 na Slovensku, ktorá zahŕňa aj výsledky spoločnosti O2 Business Services, dosiahli za deväť mesiacov aktuálneho roka 226 mil. eur, čo predstavuje medziročný nárast o 6 %. Zisk pred úrokmi a zdanením (EBITDA) sa v sledovanom období vyšplhal na 101 mil. eur

Podľa generálneho riaditeľa O2 Igora Tótha, bol rast výnosov v treťom štvrťroku podporený najmä zvyšujúcou sa bázou fakturovaných zákazníkov. Pozitívny vývoj EBITDA ovplyvnili aj nižšie náklady spojené so zníženou úrovňou cestovateľského správania vyplývajúceho z aktuálnej pandemickej situácie

Počet zákazníkov operátora O2 sa v sledovanom období medziročne zvýšil takmer o 3 % na 2,25 milióna. Údaj zahŕňa aj takmer 470-tisíc M2M SIM kariet k 30. septembru 2021. Opäť rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorí z celkovej zákazníckej bázy tvorili už vyše 69 %. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v prvom polroku výšku 11 eur.  

O2 ohlásilo začiatkom septembra 15 lokalít s dostupnosťou 5G signálu na Slovensku. Zároveň priblížilo svoje plány v budovaní infraštruktúry, ktorou chce do konca roka pokrývať už takmer 20 % ľudí. Spolu s dodávateľom Ericsson informovalo O2 aj o obmene rádiovej siete, čo sa pozitívne prejaví na kvalite spojenia aj v prípade technológií 4G a 2G.

Zdroj: tlačová správa
 

Diskusia k článku:

Začať diskusiu