Výnosy operátora medziročne klesli o 2 % na 291 mil. eur, zisk pred úrokmi a zdanením (EBITDA) medziročne naopak stúpol o 6 % na 127 mil. eur.
Zákaznícka báza sa k 31. decembru 2020 oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka zvýšila o 4 % na 2,23 mil. Opäť rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorí z celkovej zákazníckej bázy tvorili 67,7 %.
Z celkového počtu zákazníkov je takmer 445-tisíc M2M SIM kariet, teda takých, ktoré sa používajú na internetovú komunikáciu v zariadeniach IoT v domácom aj podnikateľskom prostredí.
Do celkového množstva SIM kariet sú započítaní aj zákazníci Tesco mobile a nového digitálneho operátora Radosť, ktorý prišiel v septembri 2020 s ponukou programov už od 5 eur mesačne. Funguje výhradne v jednoduchej aplikácii dostupnej pre systémy Android aj iOS, pričom nedisponuje ani sieťou pobočiek ani vlastnou infolinkou.
V októbri odštartovalo O2 pilotnú komerčnú testovaciu prevádzku 5G siete vo vybraných častiach Bratislavy. Na pridelených frekvenciách testuje technológiu 5G od Nokie, Ericssonu, Huawei a ZTE. 5G od O2 si tak môže otestovať každý zákazník s kompatibilným zariadením nachádzajúci sa v jej pokrytí až v štyroch mestských častiach Bratislavy.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: