Výnosy spoločnosti Orange vykazované podľa štandardov IFRS 15 dosiahli medziročne takmer nezmenenú úroveň 132,22 mil. eur. Výnosy z kľúčových služieb sa oproti rovnakému obdobiu minulého roka zvýšili o viac než 1 % a dosiahli 105 mil. eur. Tržby z predaja zariadení klesli o 4,5 % na 27 mil. eur.
K 31. marcu 2020 evidoval Orange 207-tisíc zákazníkov pevného internetu, či už prostredníctvom FTTH, DSL alebo fixného LTE, čo predstavuje 10 % medziročný nárast. Rástol aj počet zákazníkov digitálnej TV, ktorých bolo ku koncu marca už 117-tisíc, medziročne o 47 % viac.
Orange zaznamenal aj výrazný nárast počtu zákazníkov využívajúcich konvergentné služby v jednom balíku. Ich počet ku koncu prvého kvartálu 2020 prekročil 93-tisíc, čo je o 89 % viac než v rovnakom období uplynulého roku.
Orange celkovo evidoval 2,752 mil. zákazníkov mobilných služieb (o 1,3 % menej než vlani), z čoho viac než 2,2 mil. predstavujú zákazníci mobilných fakturovaných služieb.
Počet zákazníkov, ktorí prešli so svojím číslom z Orangeu k iným operátorom, medziročne klesol o 8 % na 20-tisíc. Preniesť si svoje číslo do Orangeu od iných operátorov sa rozhodlo viac než 17-tisíc zákazníkov.
V prvom kvartáli preniesli zákazníci Orangeu v mobilnej dátovej sieti o 37 % viac dát než v prvom kvartáli 2019, pričom 84 % z celkového objemu 9,1 mil. GB bolo prenesených v 4G sieti.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: